[MSN] Is MSN Messenger 7 een vooruitgang t.o.v. 6.2?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mike, 9 mei 2005.

?

Is MSN Messenger 7 een vooruitgang t.o.v. 6.2?

  1. Ja, ik kan echt niet meer zonder die winks en buzzertjes etc.!!

    0,8%
  2. Ja, je kunt er lekker veel aan customizen, daar houd ik van!

    20,3%
  3. Geen idee, ik heb het gewoon geïnstalleerd en vindt het prima zo.

    39,0%
  4. Nee, ik vind het vreselijk, doe mij maar MSN 6.2!

    39,8%
  1. Dolfhin

    Dolfhin Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Miranda IM
    Gaim
    Trillian
    IM2

    De links mag je zelf ff googlen maar alle bieden ze meer MSN en minder troep, ik gebruik zelf Miranda IM en alhoewel die wat problemen heeft is het zeker een vooruitgang op MSN Messenger.

    Daarnaast is Miranda IM een stuk meer te customizen dan MSN 7.0 ;)
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    De beste MSN is nog altijd 4.7 of 4.9 geloof ik. Maar je bent nu voortaan verplicht 5.2 te nemen:mad:
     
  3. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mis een optie nl: nee, maar het maakt me niet zoveel uit.

    dat is dan ook mijn mening erover
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis ook een optie "(nog) niet geinstalleerd".
     
  5. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uiteindelijk maar voor "Nee, ik vind het vreselijk, doe mij maar MSN 6.2!" gekozen, want sommige eigenlijk alle dingen die nieuw zijn gebruik ik niet. Ik vind het echt onoverzichtelijk met al die plaatjes in de naam zelf en weet ik veel wat allemaal. Winks, buzzers... Ik gebruik het allemaal niet. Ik had laatst m'n scherm op 1600x1200 staan geloof ik, dan zien die plaatjes er ook echt niet meer uit in de namen... Ik zie de verbetering eigenlijk helemaal niet, veel te druk allemaal. Ook allerlei dingen die je kan aanpassen waardoor gelijk je hele computer zich daarop aanpast. Daar moet ie zich toch echt niet mee bemoeien. Nee, als ze 7.9 of weet ik veel overzichtelijker kunnen maken, graag...
     
  6. UC-Torch

    UC-Torch Duuuuss...

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te kunnen schrijven heb je MSN + (plus) nodig. Tenminste, dat hoor ik van iedereen. Daarmee kan je ook gelijk kleurtjes aan je MSN-naam geven (jeeeej)

    Maar goed, even on-topic. 7.0 vind ik wel aardig, maar wou hem eerst niet. Was bang voor zo'n buzzer-bombardement of iets dergelijks. Nu heb ik hem wel en bevalt goed. De optie om in je naam het nummer te laten zien dat je aan het luisteren bent (alleen met Media Player) is wel geinig. Voor de rest gebruik ik niet meer dan bij de vorige versie. Nouja, behalve dan de bewegende emoticons O-)

    Oh ja, ik ben ook gelijk van dat gezeur af van; "Heb jij geen 7.0?" :)
     
  7. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen eens de moeite gedaan om MSN 7.0 te vinden, heb nog geen woord erover gelezen, behalve dat het vol fouten zit. Bij mijn zusje werkte het voor geen meter en ik houd niet zo van die nieuwe troep.

    De meeste nieuwe gratis bende werkt alleen als je het niet gebruikt, en zelfs dan is het nog maar te hopen dat er niks vreselijks gebeurd met je PC.
     

Deel Deze Pagina