op www.xbox.com/au (LET OP DE AU, het is de site van australie) dan klik je op xbox live en dan staat ergens links onder ofso iets van een two month trail aktie. dan moet je daar ff gegevens invullen en het seriel nummer van je xbox (onderkant, links boven barkode) en je email adress en dan mailen ze een code. met een two month trail kan je neit een acount verlengen (je moet gewoon betalen), met een jaaracount wel (je krijgt nog dat eerste jaar gratis)... als je dit wil doen meot je dat doen via de klanten service (nummer gegeven in een vorige post) hopelijk weten jullie nu genoeg later
ik heb dringend een 2maanden kaart nodig,zodat k kan mee doen aan die BIA dinges. kan iemand me AUB een geldige PMen,alvast bedankt!
Ik heb er zelfs twee van twee maanden. Dat is dus vier maanden gratis speeltijd. En aangezien ik geen tijd heb voor Live geef ik ze weg. PM me maar.
Als het goed is, zijn alle Trials al verlopen, en zijn er op dit moment nog geen nieuwe in de loop. Jullie zullen toch nog wel effe moeten wachten, denk ik. Ik heb ook nog een onbekraste, die geldig is tot 31-03-2005, maar daar heb je denk ik niet veel meer aan.
Hey daar. Ik wil een andere GT en zoek daarom dus een trial kaartje om een nieuw acount aantekunnen maken. Heeft iemand er 1 liggen die ik kan gebruiken? Pm me dan aub even ok? Alvast bedankt. Angelo
Ik zou er ook heel graag een willen zodat ik me eindelijk weer eens op live kan begeven maar ik ben bang dat ze hier allemaal al zijn weggegrabbelt
Ey Fardo, wanneer komen ze weer dan. Je zou verwachten dat ze bij een game als Forza Motorsport zitten, maar dat bleek niet zo te zijn. Enig idee?