Forza Motorsport [DEEL 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zonder assists hoef je niet zo zeer sneller te gaan. Traction Control zorgt er o.a. voor dat je niet gaat slippen in een bocht (dat je wielen hun tractie behouden en dus niet doordraaien in een bocht). Hier kan je juist sneller mee gaan. Zonder assists lijkt het mij LEUKER; moeilijker en uitdagender.
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm dat zeg ik toch? Zelfs mijn moeder kan optimaal aanrijden met traction control aan. Als je zelf het gas moet doseren voor de optimale snelheid bij het uitacceleren mag dit best beloond worden met tijdswinst als je dit goed onder de knie hebt. Nou weet ik ook wel dat in het echt TC altijd sneller is als het aan staat, maar voor de gameplay is het leuker als je sneller bent met TC uit.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele grote nederlandse vlag op mijn kap gemaakt dus das wel goed. Ookal heb ik geen LIVE :{ . Maar mensen op xbc hebben het al gezien en het is daar aardig druk ook met aardig wat nederlanders.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waar heb jij 'm gekocht? Of heb je een reviewcopy?
     
  5. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag over de wagens, want ik zie dat iedereen met "gewone" race auto's rijd en heb nog niemand met een mclaren f1 gezien. Komt dat omdat hij niet zo ontzetend goed is, of is hij bijna onmogelijk te krijgen??? Met pgr was die tvr cabera speed12 gewoon onmogelijk te halen, maar toen die als content download kwam reed iedereen er mee. Is het ook zo'n wagen of niet?
     
  6. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmmm, hoe goed heb jij pgr2 gespeeld? Scheelt echt secondes hoor. Net als het bij Forza zal het secondes schelen.
     
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    maar ik ben 15 dus ik kan niet auto rijden
    en gebruik in games ook nooit manual
    maar is dat dan makkelijk aan te leren
    of kan ik daar me maar beter niet aan wagen?
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hier zelfde geval. ik heb het weleens geprobeerd, maar ik vind het maar kut bij bochten..
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broer is wereldkampioen in PGR2(bron: www.worldcybergames.com) en jij weet het blijkbaar beter dan hij. Het scheelt ongeveer 5 tiende per rondje at best omdat de automaat soms een andere keuze maakt waardoor de tractie ietsje anders is. Dat was ook alleen voordelig bij time trial, omdat het in een race eigenlijk nauwelijks voordeel opleverde. Geen secondes, dat is echt onzin. Bij forza trekt ie echter wel door in de toeren itt de automaat> dus wel sneller bij forza.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  10. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk nu wel in de Careermode dat wanneer je dus stelselmatig net iets langer 'doortrekt', je schade aan de motor krijgt en die moet je achteraf dan weer betalen.

    Ik heb hem trouwens in Australie (€ 48,50 + 2,50 verzendkosten) gekocht voor Quadra en mij en hem gewoon laten opsturen en wij zijn dus al een paar dagen aan het spelen ;-))
    (is ook PAL).
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Jullie zijn smeerlappen :D Ik moet nog even wachten...
    Als het geld kost is niet zo erg, als t maar wat sneller is :) En trek je dan btw door tot helemaal t einde van t rood of halverwege?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  12. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel al uit?
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen geïmporteerd en via de minder legale kanalen. Vrijdag is de Nederlandse releasedatum.
     
  14. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet in nederland, maar wel al in amerika en australië. Sommige mensen hebben hem al vanuit die landen.
     
  15. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet precies, maar hij geeft een (ideaal)punt aan om te schakelen en als je dus constant iets verder de toeren laat gaan, dan krijg je dus schade.
    Viel me gisteren op, toen ik dus een soort van boete moest betalen.

    Ik heb eerst ook geprobeerd om alles uit te zetten, maar ben gewoon een loser in dit spel, dus alles maar weer aangezet en nu langzaam de dingen aan het veranderen.
    Automatisch op Handgeschakeld gezet en de Tractioncontrole ook maar uitgezet, scheelt dacht ik iets van 20% in beloning. Zo kan ik eerst leren rijden en dan langzamerhand mezelf verbeteren.
     
  16. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop ze ook in Australie omdat ze daar gewoon € 15,- voordeliger zijn. Ik koop vaak voor mijn (minder bedeelde) neefjes ( 11 en 13 ) ook de games en dan is het 3x € 15,- voordeel en in dit geval een week eerder bezorgd een leuke meevaller.

    Ik vindt trouwens wel dat ze de release datum in alle landen gelijk moeten gaan stellen omdat dat de gein wel verhoogd. Aangezien ik kwaliteiten 0 komma 0 heb is dat voor mijn overige LIVE gebruikers geen nadeel O-)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik zelf denk ook dat het rijden met ABS sneller is.Misschien is een enkele ronde zonder ABS wel sneller maar in de race (dan praat ik over 10+ ronden) lijkt me veel sneller omdat je snel de fout ik gaat als je je niet goed concentreed.En een keer in de grindbak kost waarschijlijk zoveel tijd dat je dat nie snel meer goed kunt maken

    Zonder ABS is het nartuurlijk wel uitdagender (lees: leuker)
     
  18. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de Limited Edition van Forza????? OP=OP???

    hee, wat is er nou met die LE van Forza, ik zie emniet meer tusse de pre-orders staan op de pre order site van XBOXWORLD |:-
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle assist uitgezet, schade maximaal (kben ff naam kwijt), hanschakelen, scheelt nu 100% 8) Dat is pas snel geld verdienen ;)
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    morgen kan je hem al kopen bij: bartsmit,futurezon,intertoys
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina