vraagje over aluminium plaat in de xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lil_LeLuen, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    precies om het een ander te laten doen kost je meer geld en je hebt niet iets wat je zelf zo hebt gemaakt dat je er trots op bent.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik casemod mn xbox wel als ik de 360 heb :9
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Metalen schild kan er helemaal uit, maar je moet je xbox dan niet bij grote trafo´s of versterkers neerzetten, dan kunnen er stukjes stuk gaan en dat willen we niet ;)

    dude...je hebt de goede casemodinstelling: gewoon die mod doen! en dan ook zelf...hooray _O_ we zagen weleens andere soorten mensen in de oude thread ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  4. lil_LeLuen

    lil_LeLuen Excel Saga freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    maarre ik heb maar een klein kamertje en daarin staat mijn xbox, een gamecube, een tv, een dvd speler, een computer en mijn dolby surround set(inclusief subwoofer 12 Ohm en 75 watt staat er op).
    en met klein kamertje bedoel ik echt KLEIN denk je dat het problemen zal opleveren ??
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  5. lil_LeLuen

    lil_LeLuen Excel Saga freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    oowja en er zit een soort isolatie tape op het metale schild op de onderkant onder het power supply gedeelte zegmaar kan het geen kwaad als ik die isolatie tape weghaal, en past alles er nog wel goed in als ik het hele schild weghaal want het lijkt wel of de controller porten op het schild rusten.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat isolatietape zou ik laten zitten, maar waarom wil je ook de rest van het alumium eruit halen?
     
  7. lil_LeLuen

    lil_LeLuen Excel Saga freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat er wel leuk uit ziet dat je helemaal rondom kan zien wat er in zit.
    en die isolatietape zit op het aluminium dus lijkt mij dat het alleen bescherming is zodat dat aluminium onder stroom komt te staan ??
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Precies. Dat stukje isolatie-rubber moet je echt laten zitten (of je doet er iets anders isolerends tussen).
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat gaat niet werken, locks enzo..
     
  10. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het aluminium uit mijn Crystal Xbox gehaald. Toen ik hem weer aanzette had ik veel ruis op het scherm. Dit kwam omdat er andere apparaten in de buurt stonden. Ik heb toen het onderste gedeelte van het aluminium terug gezet en toen was dat opgelost.
     
  11. lil_LeLuen

    lil_LeLuen Excel Saga freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, en als ik nou gewoon dat aluminium eruit haal en dan weer dat isolatie spul eronder leg ?
     
  12. lil_LeLuen

    lil_LeLuen Excel Saga freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... dan moet ik maar gewoon al m'n (ongeveer 50) spellen opnieuw spellen als het fout gaat :p
     
  13. lil_LeLuen

    lil_LeLuen Excel Saga freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    en de zijkanten heb je eruit gelaten ??
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    dom dom dom jongens, strax de xbox360, ga die maar verbouwen die vind ik er veel minder mooi uitzien, vooral die controllers;)
     
  15. lil_LeLuen

    lil_LeLuen Excel Saga freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    da's waar maar die ben ik toch niet van plan om heel erg binnekort te kopen.
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter gewoon de onderste plaat erin laten zitten, als je echt zonodig wilt ziet wat erin zit kun je de zijkanten eruit zagen of knippen.
    Voor de rest zitten er ook gewoon dingen vast of bevestigd aan het metaal (fan bijvoorbeeld) dus je kan hem er toch niet helemaal uit halen (tenzij je een custom case bouwt O-) ).
     
  17. lil_LeLuen

    lil_LeLuen Excel Saga freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, dan knip ik hier en daar aan de zijkanten wel wat stukken aluminum weg.
     
  18. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de zijkanten!! Als j er tog al aan zit te sleutelen doe dan ook de boven plaat eraf!!
     
  19. fredje

    fredje Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij vertellen hoe ik het logo van de xbox los kan halen om een ander kleurtje te geven ,dacht eerst de alu plaat er af te halen en dan met een schroefje losdraaien
    maar dat ging niet
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen, lees de startpost van de "[Casemodding]Vragen en Antwoorden" thread even door.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina