Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Crackhead

    Crackhead Guest

    wie is Berrie? :confused: en zo'n koelbloedige gozer zoals jouw laat zich toch niet opfokken?

    maar ruud je moet wel ontopic blijven kerel. en dan op mij zeuren :confused: kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beschuldigd van dingen..

    Maargoed er zullen altijd mensen zoals ruud bestaan :'-(
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Knaapje, je loopt al 2 dagen hier en daar over Berrie te blaten, en nu ken je hem niet eens?
    Je loopt hier 2 dagen rond, en er zijn altijd mensen als ruud ?
    Oftewel, je kent Ruud al een tijdje?

    Ik ga eens op onderzoek uit.
     
  3. Ruud

    Ruud Guest

    Idioot veel Ruud-kennis voor een nieuwe member! Hopelijk hou je 't vol vanaf andere PC's te blijven posten, want ik denk niet dat je nog meer kunt flikken dan dat je nu doet.

    Met je schijtposts.

    //edit: jammer, Grafhart was eerder!
    //edit2: rust!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2005
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent diegene die met het idee komt dus wie is hier nu de viezerik, ik vraag me af of je wel een beetje hebt opgelet bij deze game.

    Die gezichtsuitdrukkingen zijn ook wel grappig gedaan bij de gesprekken.
     
  5. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat je daarvoor moet upgraden, dat is de AREA attack van Dire Flame. Die van Ice Shard is ook erg vet
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    offtopic: Go Graveheart

    on topic --> de standaard area attack is gewoon een soort vuur rondje dat vanuit jouw imploseert als ik me niet vergis (hoop dat je me begrijpt
     
  7. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik het niet, ik denk gewoon bij damage ofso, je komt er zo achter toch ;)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja zal het maar eens even gaan bekijken dan
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het vuur vetter dan het ijs. Vooral die draak ziet er onwijs vet uit.
     
  10. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik moet zeggen dat ik die Ice Shard area attack ook heel mooi vind uitgewerkt! En Stone Immortal is ook een errug mooie stijl, vooral de Power Attack!
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu ik het voor de tweede keer speel kwam ik erachter dat je ook kan improviseren met tafelpoten. Had ik de eerste keer dat ik het speelde niet eens door :{ . Ik dacht dat je ook met hammen kan vechten, maar die zag ik pas nadat het gevecht afgelopen was.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja maar die tafels die je kapot ramt krijg je zelden zo'n tafelpoot uit
     
  13. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed eerst een aanval van Ice shard tegen een gast, maar toen ging het plots sneeuwen. En mijn char bleef heel rustig bewegingen met zijn arm maken. Wat was dit voor een aanval??? De tegenstander gaf mijn char een mep, en toen stopte hij met zn armen te bewegen, dus ik weet niet of er nog iets vet had kunnen gebeuren... Echt vet gewoon man!

    Area attack is toch a+x?
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind het leuk om hem nog eens uit te spelen. Maar ik ben dan niet zo fanatiek als de eerste keer ik Jade Empire uitspeelde. Nu is het afentoe een paar uurtjes rond lopen en wat quests doen, zoveel mogeliijk als het kan. De eerste keer rende ik door het spel heen omdat ik te nieuwsgierig was hoe het verhaal zou aflopen, terwijl ik me nog had voorgenomen om het rustig te doen omdat ik dezelfde fout met Kotor had gemaakt. :'-(

    Maar goed, nu weet ik hoe het gaat dus heb ik alle tijd van de wereld om hem eens op me gemak uit te spelen en m'n followers beter te leren kennen. Hebben die btw, net zoals ik kotor, ook een bepaalde quest als je lang genoeg ouwehoert?
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is idd een area attack, dat krijg je als je ice shard gebruikt en dan a+x indrukt. Als je dire flame equiped dan krijg je weer iets anders bij zon area attack, die is helemaal vet.
     
  16. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het zker al wel gezien, maar er komt ook nog een dik ijsblok naar beneden. Echt super vet, en ziet er mooi uit man. Moet je met Stone Immortal de powerup attack doen, dan veranderd je tegenstander in een stenen boom met groene takken, echt heel mooi. En je kan hem daarna lekker een ram geven met je martial stijlen :9
     
  17. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    De Jade gollem die rouleert pas.
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Ik heb het spel gisteren uitgespeeld en ik moet zeggen dat het me toch tegenviel. In het hele spel kom je in 2 steden. Het is ontzettend lineair in de omgevingen, zoveel quests zijn er niet en zelf heb ik er maar 14 uur over gedaan. Het ergste wat ik vond is de vele blaatgesprekken die je moet voeren. Enfin, ik zal het nog eens uitspelen en dan mijn conclusie over het hele spel trekken, maar zo goed als ik dacht was het niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2006
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind alleen jammer aan het spel dat het idd geen echte wereld heeft waar je kan rondlopen en dat er meerdere dorpjes en stadjes zijn. Net zoals Fable maar dan 5 keer zo groot zeg maar. :D

    Wel een groot minpunt voor mij op zich, want als dit er geweest was dan had het voor mij een hele grote replaywaarde gehad. :)

    Verder vind ik het een heel vet spel en heb ik er voor ruim 40-50 uur plezier aan gehad. Dus ruim waard voor mijn geld :D
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Voor mij ook het geld meer dan waard. Niet de beste game ooit, maar wel gewoon heel erg goed. Had inderdaad wel een stuk groter en uitgebreider gemogen, de vechtstijlen hadden beter gekund, de graphics hadden een stuk beter gekund, het nep-taaltje wat af en toe gebruikt word is bullshit etc etc, maar verder is het een prima game.

    Al die mensen die er maar 12 of 13 uur of whatever over doen om het uit te spelen, begrijpen duidelijk niet waarom het gaat als je een game speelt. verbaas me er dan ook niet over dat ze het dan niks aan vinden, als ze zich er helemaal niet in verdiepen. Ga dan lekker een shooter of whatever spelen, als een avontuur te 'diep' voor je is...

    Is net zoiets als Project Gotham Racing 2 uitspelen op allermakkelijkste niveau, en dan gaan lopen zeuren dat het zo weinig diepgang en uitdaging heeft...
     

Deel Deze Pagina