Het grote Splinter Cell Chaos Theory Multiplayer Gameafspraken Forum

Discussie in 'Algemeen' gestart door HaVoK NL, 5 apr 2005.

1. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell: Chaos Theory Multiplayer Gameafspraken

Hoi,

Het leek me handig om even een draadje te starten waarin mensen tijden kunnen afspreken om met elkaar te spelen.

Ik ben in ieder geval vanavond online te vinden... Ben nog niet zo goed, heb SCPT wel veel online gespeeld maar ik ken de nieuwe maps van CT nog niet zo goed.

Ben op zoek naar 2 of 3 mensen om de server verder te vullen en gewoon gezellig unranked te spelen. Lol staat voorop! Wil je ranked spelen, dan moet je maar op zoek naar een andere server. Ik ga pas ranked games spelen als ik een beetje geoefend ben...

Degenen die vanavond mee willen spelen vanaf een uurtje of 19:00-19:30 tot we het zat zijn, moeten me in de loop van de dag maar even een vriendenverzoekje sturen: HaVoK NL

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  2. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur je wel een f r en dan zien we wel vanavond wat het word :)

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Leuk ! Ik wil wel met je spelen, en ik heb ook nog wel 2 vrienden met wie ik ALTIJD non-ranked speel :)

Ik voeg je wel ff toe !

K'ben vanavond alleen niet thuis, maar goed, er komen heus nog wel meerdere keren _0/

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  4. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Prima. Da's goed trouwens, want vanavond zit ik als het goed is al vol...

5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe. Ik ga hem morgen waarschijnlijk halen en kan wel wat Online Hulp gebruiken. ;)

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik zal jullie nu toevoegen :) maar weet iemand of gamer tags casesensitive zijn tijdens het invoegen?

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee zijn ze niet :D
    Lekker makenlijk dus

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    yay

9. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt hulp nodig... dus voeg jij MIJ maar toe! :9

10. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een NL'er die een beetje goed coop kan spelen..

11. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de mensen die mij hebben toegevoegd aan de FL:

Ik zal jullie Friends Request in de loop van de dag accepteren en hoop jullie vanmiddag/vanavond online te zien!

12. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij wil ik nog even bevestigen dat ik vanavond een servertje draai... wees er dus snel bij want VOL=VOL. Waarschijnlijk begint de fun vanaf een uurtje of 17:00

13. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag een keer met iemand nog willen coopen, het laatste level op Normal of zo nog even. Tot nu toe heb ik alles met Darkon 83 aka Fraggy gedaan, maar die is op dit moment nauwelijks nog online. |:-

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben bijna altijd online en het enige wat ik doe is Coop. Dus julie kunnen me altijd uitnodigen voor coop maar typ er dan wel even bij als mesage coop. :D

15. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, wie durft er tegen mij en kelovitz te spelen. Geloof me we zijn in chaos theory maar 6 keer verslagen, waaronder 3 keer veeel lag.

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoeveel potjes gespeeld 7??/

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha, nee 298.
    Wil je het anders eens testen.

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    He, ik ben bezig bij de Chemical Bunker, ik moet De Viral Protocol in het Main Laboratory vinden, alleen ik weet niet waar ik hem kan vinden, ik heb t level al heel veel keer afgezocht, weet iemand waar ik hem kan vinden?

19. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij die ruimte bent waar je net die turret hebt gedisabled kun je daar naar beneden droppen daar loopt zo'n dokter rond en er zijn 3 deuren en een camera maak het donker terwijl je vriend naar beneden dropt en de dokter pak nu moet je als je vanuit het oogpunt van de camera kijkt de rechtse van de 2 deuren pakken (vergeet nie de camera te storen met L) als je daarin gaat kom je in een lange hal loop door tot er een hoek komt weer een halletje met aan het einde een camera en surveillerende guard laat je vriend de camera disablen en jij pakt de guard links in de hal is een soort rond kamertje als je daar naar binnen gaat zie je allemaal verchillende kleurtjes jij moet een kamer ingaan en je vriend moet de tegenoverliggende kamer ingaan. Nu staat er in je notes welke code je moet pakken user 1 heeft bijvoord beel a a a f, en user 2 b b c c, nu moet je die code onthouden (player 1 is agent one maar dat spreekt voor zich) en nu moet je die buisjes selecteren en ong tegelijktertijd jullie codes invoeren nu heb je het protocol gemaakt. als je nou weer het halletje ingaat komt er een guard uit de lift laat je vriend de camera disablen en jij pakt die gast. Nu kun je naar boven in de lift en kom je op de hoogste verdieping hier moet lopen gewoon wat guards in een soort van pakhuis rond volg gewoon je pad en je komt bij een stuk waar je kun rappelen nu hang je boven die kamer waar je de kleuren gemixt heb laat je vriend zakken en je hebt het protocol ;)

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    K, Tnx man, ik kan weer verder:)

Deel Deze Pagina