1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

  1. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel de perfecte vriendin voor me zijn:D.. eerst ff kletse.. xbox aan, en de hele avond xboxe:D.. ( tenzij er spanendere dingen moeten gebeuren(A))..
     
  2. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, mijn vriendin speelt graag een potje PGR 2 mee. dus ik heb het wel goed voor mekaar :cool:. Maar ze is nog niet erg heel goed, maar het wordt steeds een stuk beter. In de loop van de avond leggen we de controllers neer en stoppen we met PGR 2. Maar de actie wordt wel heftiger en we blijven ook nog steeds rijen :+ ;) .
     
  3. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie blijven rijen? wil niet weten wat voor hobby's jij der op na houd.. de meeste jongens
    neuke
    hun meisje dan gewoon ;)

    Hopelijk werkt deze spoiler en krijg ik geen ban voor me woord gebruik _O_
     
  4. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij snap je em niet helemaal. ;)
    je kunt rijen ook op een andere manier opvatten:
    je kunt je meisje ook berijden
    en dat is vrijwel hetzelfde :+
     
  5. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok.. maar ik laat het meisje altijd het werk doen(A):D.. nu weer ff back to topic.. denk dat we nu de laatste meiden wel van dit forum hebben weggejaagd:D
     
  6. Snikkelbaard

    Snikkelbaard Guest

    Ja, er durft vast geen meisje meer op dit topic :D
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Wij zijn hier op dit forum echt niet van die vulgaire opmerkingen gediend die hierboven staan. :{
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik speel zovaak tegen meiden/vrouwen op live dus ik vind de zin 'NIET' kloppen. :p
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals barbie's zijn niet voor jongens ik kende genoeg jongens die ermee speelde VOOR DE DUIDELIJKHEID IK DUS NIET :)
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er zijn gewoon weinig meisjes die er van houden. En volgens mij is het zo, dat als een meisje van xbox houd houd ze er ook superveel van en is ze een echte DIE-HARD. Ja, dat is soms leuk op live dat je er later pas achter komt dat je de hele tijd word gekilled door een meisje. Nou, eigenlijk is het helemaal niet leuk. Of dat je denkt dat je tegen een meisje speelt terwijl het gewoon een jongen is met een superhoge stem.
     
  11. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Maar jongens die met barie's spelen doen dat alleen maar om BIJ de meisjes te zijn :D
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar. Ik was tenminste een stoere jongen. Ik speelde met 'Action mans'!
    Nu weer ontopic.
     
  13. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    ja en nu met die vibarator shit wat denkje dat ze dat niet leuk gaan vinden jij doet de spel samen met haar en daarna duik je in bed *)
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, jij hebt fantasieen! Ja dat was een goeie uitvinding.
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    haha wuufjes op live das echt wreed, voral die engelse weten hoe het hoord, ouwe draad man dit, later
     
  16. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Als meisjes xboxen laat ze lekker moeten zij weten xbox is voor iedereen en is dus niks gek aan als een meisje dat doet:)
     
  17. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, dit topic heeft het lang voorgehouden! En het gaat echt helemaal nergens over :p Ik wou nog even melden dat ik mijn Xbox niet snel zat ben geworden ook al kom ik hier haast nooit meer O-)
     
  18. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 Maareh mijn vrouw die is echt supergoed in The Sims niet echt een spel
    voor mij maar echt voor de dames onder ons.

    Ook is ze niet vies van een potje Halo/Serious Sam.
    Het is maar net hoe je het bekijkt X-Box is voor iedereen Bill zal het een worst wezen haha *)
     
  19. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    haha ik zie dit topic (en enige lachwekkend domme reacties van mijn kant) net ook weer :). Ik kom hier ook niet vaak meer en m'n xbox zelf staat eigenlijk ook al maanden aan de kant.. dus als jonge kan ik zeggen dat zelfs wij het niet eeuwig leuk blijven vinden (sommige van ons dan.. goh hoe logisch).
     
  20. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik moet zeggen, dat ik vandaag zwaar gechopt werd door een Engelse chick op DOAU, die van haar vriendje effe mocht spelen, dusss.
    Niets voor meisjes. Wat een BS.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005

Deel Deze Pagina