Mensen komt deze fine hoops title in Nederland uit? Het lijkt mij echt verrot als ze, net zoals bij 2K2 gebeurde, deze titel hier niet uitbrengen. Wat ik ook niet vindt kloppen is dat het spel zo'n 10 dagen geleden in de VS is uitgekomen, en europa weer eens moet wachten, daarbij komt volgens mij dat Sega nog niet eens zeker weet of ze het spel wel in europa moeten releasen. Tja aangezien ik echt sportminded ben, vind ik dat de line-up van sportspellen op de Xbox tot nu toe weinig voorstelt, en das jammer Greetz
NBA 2K2 is wel degelijk in Nederland verschenen. Op de Dreamcast welgezegd. Alleen 2K1 was niet Pal uitgekomen.
Wacht ook op dit spel. Hb al met Sega gemeelt en die hebben geantwoord dat er nog niet bekend is of en wanneer hij dan in europa uitkomt ..
Sen, beste makker, ik heb het over de Xbox versie van NBA 2k2 die hier nooit is uitgebracht, en wel in de VS. Maar al goed laten we eerst wachten op verder nieuws. Dan pas ga ik denken of ik hem ga modden.
NBA 2K2 is niet in Nederland gekomen omdat het spel bestond vóór de launch...en bij een launch komen niet alle spellen uit die al bestonden voor de US Version...en aangezien dat helaas niet kan...is ie niet gekomen..NBA Live 2002 hoorde bij de eerste games op de Xbox in Nederland en aangezien je NBA 2K2 niet 3 maanden later kan uitbrengen omdat het seizoen al bijna afgelopen zou zijn hebben ze dat ook niet gedaan..want het is een sportgame die gebasseerd is op seasons..en het seizoen was bijna voorbij..je gaat ook geen fifa 2003 kopen in april 2003..dat lijkt mij erg raar..
Ok, laten we dan eens NBA Live 2002 als voorbeeld nemen. Deze titel is op 19 November 2001 in de VS en op 14 Maart 2002 in Nederland uitgebracht. EHHMM, waarom wordt dit dan niet met NBA 2K2 gedaan?
ik zeg toch..nba live 2002 hoorde gewoon bij de eerste games op de Xbox..net als al die andere eerste games zoals Max Payne..die was ook allang in de US..maar er was gewoon een groep games die ze zouden uitbrengen..en nba 2k2 hoorde daar niet bij...en ze hebben verder geen ouwe games meer voor de PAL versie gereleased..dan bedoel ik sportgames hé..want andere games hebben geen seizoen enzo...
Deathrow was een weekje eerder.. Dus is verschillend per game.. Sports line-up wordt steeds groter, dat roelt..
nba 2k2 op de dreamcast was absoluut master verreweg de beste nba game ooit ik hoop dat 2k3 zo snel mogelijk op de xbox uitkomt hier zodra ik mijn xbox '' gechipped'' heb zal ik zo snel mogelijk de hele sportseries van sega aanschaffen inclusief nba2k2