He bah ik wist helemaal niet dat er een topicje was over "onze" shop Nou ja, tis niet echt mijn shop, ik werk wel bij gamecom, maar over de shop weet ik helaas niet al te veel, bijvoorbeeld die prijsstijging van SSS... vaag, ik zal et morgen es ff navragen. Verder werkt het bij ons ongeveer zo: Zodra het geld is overgemaakt bestellen wij die games bij de groothandelaar, en zodra ze binnen zijn gaan ze direct op de bus. Dus het ligt meestal meer aan de leverancier dan aan ons.. Of we te vertrouwen zijn? ... sja ik kan hard gaan schreeuwen van wel, maar dat geloven jullie toch niet
Hallo, Ik ben Roché en spreek hier namens GCshop.nl. Ik zal eerst even uitleggen hoe dat zat met de prijsstijging van Sega Soccer Slam. De game hoort eigenlijk €48.50 (nog steeds dik onder de adviesprijs) te kosten, maar door een vergissing had ik hem op €41.50 gezet. Twee dagen later kwamen wij achter de fout en hebben de gameprijs naar €48.50 gezet. De mensen die de game echter voor €41.50 hebben besteld krijgen hem natuurlijk voor die prijs! Het is immers onze fout. Verder over de betrouwbaarheid, wij van GCshop.nl zijn dit initiatief begonnen om de gamers zo goedkoop mogelijk van games te voorzien. Wij zijn allemaal studenten (voor diegene die erom geven , in Groningen en Enschede ) en doen dit dus niet als broodvoorziening. De games worden dus altijd zo goedkoop mogelijk geprijsd. Wij versturen de game als het geld is overgemaakt, om onszelf te beschermen tegen wanbetalers. Nogmaals, als er 10 mensen zijn die de game niet betalen maar wel ontvangen betalen wij dus alles uit onze zak (aangezien we praktisch geen winst maken en geen reserve hebben). Als een game niet op voorraad is en wij kunnen er niet binnen 5 werkdagen aan komen, zullen wij de klant mailen en hem laten kiezen tussen geld terug of wachten op de game. Verder staan wij ingeschreven bij de KvK, dus zijn wij allemaal te achterhalen Maargoed, als er verder nog vragen zijn hoor ik ze graag!
euhm... Jimmy ilcken heeft dus echt nooit voor GameCom gewerkt hoor. Ik denk dat je je vergist met iets. Jimmy Ilcken komt toch van Xdome.nl ? Of xboxdome.nl... iets in die geest. Maar doe maar eens een search op Gamecom... 0.0 dingen van hem hoor.
zucht... zoek nou maar of vraag het hem zelf. Hij heeft nooit gewerkt bij GameCom. Wel de optie gehad om een site gehost te krijgen (for free) bij GameCom Network, maar nooit bij Gamecom gewerkt.
je betaalt via vooruitbetaling. Je bestelt dus een game, krijgt een factuur per e-mail (binnen enkele seconden heb je hem) en daarin staat het verschuldigde bedrag en het rekeningnummer. Verder staan er de annuleringsopties in mocht je je order willen annuleren. Nu is natuurlijk de vraag of vooruitbetaling wel betrouwbaar is, maar GCshop is een ingeschreven bedrijf bij de Kamer van Koophandel met de namen van de eigenaren. Verder hebben we ook in de PCzone gestaan die ons zelfs aanbeveelde aan al hun lezers! Het is als ik mij niet vergis de april editie van PCzone (maar dat kan ook mei zijn). Maargoed, als je eenmaal het geld hebt overgemaakt en wij het op onze rekening ontvangen (kan per bank verschillen, Rabobank hebben wij het binnen 24 uur, ABN 3 dagen etc) versturen wij jouw game. Als jij het geld hebt overgemaakt, maar je game valt niet binnen een paar dagen te leveren dan geven we jou de optie om te wachten of om het geld terug te krijgen.
okey je hebt wel een beetje gelijk het was die hostingoptie maar hij werkte daarom indirect voor gamecom.
Dat zou ik niet zeggen, de mannen van Counter-strike werken toch ook niet voor gamespy?? ook niet indirect. Gamespy verleend hun de service, meer niet
Lijkt me toch behoorlijk anders maar goed Jimmy moet je niks mee te maken hebben, heeft echt een geest van een jongentje van 5.