Jaja heb hem , na deurne , helmond , eindhoven alle winkels afgegaan nergens tot aan de bart smit eindhoven
Hmm , ik probeer vandaag ook nog wel ff de Bart Smit , het schijnt dat hun de games over de post krijgen.. Vandaar dat hun misschien wat eerder zijn dan de meeste winkels
godverdomme, zeker weten anders had ik em daar gehaald ze zeiden tegen mij dat ze em oopk pas vrijdag verkochten maja nu heb ik em al via gcshop gepreordererererered. Daar heb ik trouwens wel goede ervaringen mee, kheb altijd alles nog op de dag van de realease op mijn deurmat gehad dus ik denk dat er vandaag verzonden in mijn status komt
Zo ik heb hem gewoon bij de Bart Smit in Zaandam gehaald de Limited versie ook € 59,99.........lekker...............Microsoft met zijn kut policy........zo en nu gaan racen.
Ik heb hem! E-plaza in Rotterdam , en ik belde Intertoys en die kreeg hem ook vandaag binnen en verkochten hem ook!
mensen ik heb em LE editie bij bartsmit tilburg gehaald. En jemig de pemig wat een ongelooflijk vet spel. NIET NORMAAL hier heb ik gewoon gedurende de hele levensfase van de xbox al op gewacht. Ok de graphics zijn goed het geluid is phenomenaal, maar de besturing is gewoon zoals het moet. het is echt een simulatie. HEERLIJK. en dan al die opties ik duizel er nog van. veel plezier iedereen. ciao
Zo ik ga hem zo erin stoppen effe douchen en effe wat eten want daarna is het racing time. Wie live heeft voeg mij maar toe mijn gamertag is Moeswa
Kak... dacht ik dat ik met me preorder bij GcShop hem eerder zou hebben. Heeft de Bartsmit hem hier in Lisse gewoon al... Grrrrr! Maar jullie hebben het steeds over je status bij GcShop, ik heb hem besteld via XBW dat dus weer via GcShop gaat, maar ik heb me nooit hoeven registreren bij GcShop omdat ik het dus via de XBW pre-order heb gedaan. Dus nu kan ik ook geen status checken enso! Je hoeft je toch niet te registreren bij GcShop als je via XBW pre-order bestelt hebt? /edit: Heeft iemand hem nu al binnen die hem via GcShop heeft bestelt?
Forza Gesignaleerd Bart Smit Winkelcentrum Woensel en Bart smit in t centrum Dalijk na werk ff oppikke.. Net 2 min gelede gebeld ... Dus t lijkt erop dat men tog al eerder is begonne met de release dan gepland , benieuwd wat men bij microsoft nu gaat ondernemen ... PS : de verkoper vertelde mij L.E. en normale versie op dit moment gelijke prijs 59.99
GCShop verstuurd m waarschijnlijk gewoon op tijd aangezien hij vandaag ook daar binnen is gekomen. Dus maak je niet druk als je dat al deed
Nope papieren zilveren case zit er om heen gewoon een insteek hoesje geen hard case als Halo 2. Loggen jullie anders effe in op de chat van xbw praat wat makkelijker