IK snap alleen niet waarom jij zo iets niet geloofd mar het zal wel !!!(zeker nog nooit van gehandicapt gehoord? nou bij deze dan? ) [/B][/QUOTE] Ja begin maar te spotten met jezef... Maar laat maar zitten, is een discussie helemaal niet waard. Ik heb zelf nog geen andere personages gehaald maar speel hem ook alleen maar in multiplayer...
he ik heb een review geschreven wat vinden jullie er van Sega Soccer Slam is geen realistisch voetbalspel. Het is natuurlijk, zoals bij elk voetbalspel de bedoeling om te scoren, maar bij Sega Soccer Slam voetbal je net wat anders dan bij gewoon voetbal. Je kan je tegenstanders slaan en schoppen om de bal af te pakken. Het is een erg eenvoudige besturing. Er zijn in totaal negen teams, je begint met zes teams, een team per continent, elk team heeft drie kiddy-achtig getekende spelers plus een keeper. Het speelveld is behoorlijk klein, maar dat maakt het spel er alleen maar beter op.De spelers en teams hebben allemaal een hun eigen achtergrondverhaal die je lezen kunt in de mode Team Bios. In filmpjes die je aan het begin van het spel kunt bekijken stellen alle spelers zich even voor. Dit maakt het spel erg leuk en veelzijdig. Je hebt in Sega Soccer Slam verschillende spelmodes waaronder de Quest mode. In de Quest mode moet je met een team meedoen aan de Continental Cup. Die Continental Cup bestaat uit 12 wedstrijden, voor elke wetstrijd die je wint krijg je geld en daar van kan je uitrusting kopen. Als je de finale wint krijg je een nieuw stadion. Je begint met 3 standaard stadions als je elke keer als met een team de Questmode uitspeeld krijg je een stadion in totaal kun je 9 stadions krijgen(je kan er dus 6 unlocken). Dit unlocken is trouwens kinderlijk eenvoudig. De Challenge Mode, als je vier wedstrijden achter elkaar wint unlock je een nieuwe speler. In de Tourney Mode kun je in een toernooi het tegen elkaar en de computer opnemen(vette fun!), jammer genoeg kun je in de Tourney Mode niet met de teams spelen die je hebt unlockt. Natuurlijk kun je ook gewoon een wedstrijdje tegen de computer of tegen vrienden spelen. Ook zitten er een paar leuke minigames in het spel, die zijn leuk voor even daarna kijk je er niet meer naar om. Ook op de Challenge Mode ben je snel uitgekeken, want als je alle spelers in de Challange Mode hebt unlockt, speel je de Challenge Mode nooit meer. Sega Soccer Slam is een goede game als het om multyplayen gaat. Gelukkig is het niveau van de A.I. behoorlijk hoog als je het niveau op pro of expert zet. Maar zoals bij de meeste games die op multyplayen gebaseerd zijn ben je snel op de single player uit gekeken, dus als er niemand is waar je mee kan multyplayen, kan je de game, maar beter niet kopen. Het is een goede zaak dat de besturing zo makkelijk en eenvoudig is, maar doordat het zo eenvoudig is gehouden wordt het voetballen erg eentonig, want er zijn geen nieuwe moves meer te ontdekken. De muziek van Sega Soccer Slam is wel aardig. Het commentaar is beter dan bij andere voetbalspellen, dat wil niet zeggen dat je in een wedstrijd wel 5 keer dezelfde zin hoort. De graphics zien er goed uit, maar je moet van deze kiddy tekenstijl houden om de game te waarderen. Nu zullen er vast wel weer van die gasten zitten zeiken dat het punt zo laag is. Ik vind dat de punten die voor games gegeven worden veel te hoog zijn. Een goede game krijgt tegenwoordig al een cijfer tussen de acht en negen. Een goede game is toch gewoon een zeven waard! Alleen games die legendarisch en revolutionair zijn verdienen een negen of hoger, gewone games een zes of zeven. Sound 7,4 Lekkere opzwepende muziek, maar van dat vreselijke commentaar. Graphics 8,5 Het ziet er goed uit, maar je moet van de tekenstijl houden. Gameplay 7,6 De makkelijke besturing heeft voor en nadelen. Speelduur 7,2 Te kleine Sp, maar multyplayer is wel vet. Eindcijfer 7,4 Sega heeft een goede game gemaakt.
Ja begin maar te spotten met jezef... Maar laat maar zitten, is een discussie helemaal niet waard. Ik heb zelf nog geen andere personages gehaald maar speel hem ook alleen maar in multiplayer... [/B][/QUOTE] Jammer mensen zouden eens wat vaker respect voor mensen mensen met een handicap moeten hebben... zulke dingen kom ik heel vaak tegen...
ik ben erg teleurgesteld heb hem ook meteen weer tewrug gebracht. je doet constant hetzelfde zit echt veel te weinig variatie in helaas:{
Ik heb SSS nu een dag en ik wil em alweer ruilen tegen deathrow had er wel wat meer van verwacht...vind em veels te eentonig