Halo mp word ik steeds beter en beter, toen ik dat voor het eerst speelde suckte ik flink en toen had ik al aardig wat geblaze op Legendary. Neej, heb hem niet uitgespeeld op Legendary, het kon me niet meer boeien. Voor mijn gevoel was dat uiteindelijk wel gelukt. Gaat gewoon veel tijd in zitten.
Dan begin je toch steeds overnieuw als je een keer dood bent gegaan En Pejannl je kunt wel beweren dat je Halo in je eentje hebt uitgespeeld op legendary maar herriner je nog die Halo Tournaments in de US? De winnaar daarvan had de game zelfs nog nooit in zijn uppie uitgspeeld....en de nummers 2 en 3 btw ook niet.... :{
Lieve jongen, het zal me toch volledig de reet roesten of jij dat wel of niet gelooft? Ik heb geen Xbox gekocht om JOU te plezieren, maar voor mezelf. Dus als jij je niet kunt voorstellen dat een ander Legendary uitspeelt: Get a life en doe daarmee wat je wilt.
Uhuh..en Kobold en Jordo zijn Spiderman en Superman? Die hebben het ook uitgespeeld op legendary nl. Ik ook een paar levels en ik ben niet de grootste ster zeg maar.:{
Ik was heel goed in MP, maar ik ben ingehaald(2 mnden niet online gespeeld) zodat iedereen mij met 2/3 pistoolschoten neerknalt terwijl ik twee magazijnen verbruik.
CO-OP of alleen. En voor iedereen die zegt dat ie niet goed is en toch op Legendary uit speelt liegt, want hij is of wel goed of heeft het niet uitgespeeld.
Alleen iig. Sjah..ze zullen het ook wel 's co-op hebben gedaan. Ik heb het samen en alleen gedaan. Geloof wat je wil geloven, kvind alleen niet echt een verhaal om over te liegen.....:{
Als je goed kijkt zeg ik dat helemaal niet. Ik zeg dat wanneer je in je eentje op Legendary hebt uit gespeeld en dan zegt dat je niet goed bent dat je dan liegt.
Ik denk dat, als je niet in staat bent om dat te geloven, je wel heel erg slecht of onhandig moet zijn.