IK heb iets heel vreemds ontdekt in Forza. Als ik achter de wagen rijd dan hoor ik hem super goed brullen. Alleen als ik in de wagen rijd dan hoor ik de banden wel maar de auto zelf niet...... Test allemaal maar is de ferrari enzo en gaat dan is in de wagen zitten. Volgens mij moet het toch wel wat harder kunnen. EN nog iets ik moet ipv volume 7 hem nu op 11 zetten om me wagen goed te horen brullen(vrachtwagen camera). OP mijn Pioneer 5.1 setje Ik zou zeggen ga in de ferrari enzo zitten en test en laat je horen!
BIj sommige wagens hoor je de banden beter ...... Heel jammer!MOeten julie het geluid ook harder zetten dan normaal?
ik heb me xbox gewoon op me radio aangesloten, 120 watt, is ook lekker. maar ik heb nog bug ontdekt, nouja, k weet nie of het bug is. als je namelijk in slipstream gaat rijden van iemand, kruip je dus naar hem toe. dan zit je op een gegeven moment tegen z'n bumper. als je dan doorduwd op z'n bumper, gaat hij steeds langzamer rijden, en houdt hij jou dus ook op. iemand dit ook al opgevallen??
Als jij acherop mijn auto rijdt zou ik ook stoppen hoor! probeer de instellingen van je xbox eens op mono! luister dan eens?
Geluid is cker zacht jah. Ik moet mun tv egt keihard zetten om een btje geluid eruit te krijgen. Wel super spel
Dat is altijd..je zit in zn slipstream. Dat betekent dat jij geen luchtweerstand hebt en dus veel harder kan dan degene die voor je zit die dus wel veel luchtweerstand heeft. Een goed design van een auto (als de luchtweerstand dus klein is) kan wel 20 tot 40 km/u schelen in topsnelheid.. - was vandaag op discovery channel Kun je nagaan hoeveel harder je kunt wanneer je in de slipstream zit en geen luchtweerstand hebt. Over het geluid. Ik heb het spel zelf niet, maar in veel spellen kun je bij geluids instellingen bepaalde geluiden harder en zachter zetten, bijv 'engine sound' en 'special effects' misschien staan bij jou de special effects (piepende banden) te hoog in vergelijking met het motorgeluid ..(het is een wilde gok hoor, dus val me hier niet op aan ) gr
ja dat za lbest, maar hij mindert zijn vaart dus gewoon tot 20 km/h ofzo. ik snap wel dat je in slipstream sneller gaat, en dat je dan op gegeven moment er wel langs moet, maar die auto voor me gaat juist heel veel vaart minderen. heel vreemd.
haha..tot 20km/u dat is wel heel raar ja, wat een eikel zeg Morgen krijg ik m ook, zal het dan eens proberen
komen wij "gamers"weer aan! ieder automerk probeert z,n auto zo geruisloos mogelijk van binnen te maken? en wat willen wij .. juist het tegen overgestelde hoe meer geluid hoe beter! ik ga nu pitten t zal morgen wel een lange dag worden!