Als je toch aan het modden bent kun je net zo goed een full dvd window maken. Dan maak je de hele bovenkant van de dvd drive van plexiglas. Maar 1 vraag, waarom heb je die shit zo ongeloofelijk geforceerd en verbogen?
Het heet een full dvd window.... En als je dat wilt doen zul je zelfbeheersing nodig hebben.... en de juiste tools, en plexiglas. Tutorials zijn wel te vinden op www.xb-t.com
Lossen onderdelen zijn bijna niet verkrijgbaar (alleen losse dvd lens). Dus of je moet een hele nieuwe dvd schijf kopen, of je moet creatief bezig gaan en een soort nieuw rondje maken van een of ander materiaal.
Kaan: Edit je berichten alsjeblieft. Je kunt makkelijk dingen toevoegen, daar hoeft geen extra post voor gemaakt te worden. Edit: Hmm? Tegelen? Leuk
zit jij bij t grasteam? !SIC! ken je vast jeroen schouwenberg en ron jaspers. vriende van mij thnx voor de tip Edit : een nieuwe dvd speler is me te duur en zo creatief ben ik nou ook alweer niet
Dat 'magneetje' ga je niet los vinden. Ga eens op zoek naar iemand die een kapotte dvd drive oid heeft waarvan je de kap kan kopen/krijgen. (wel zelfde type als je nu hebt)
Het ding wat je hebt gesloopt is geen magneetje maar een gewoon stukje staal... Heel mischien als je een beetje creatief en handig bent kun je een nieuwe maken van iets, denk aan een metalen dopje ofzo... als het maar naar beneden wordt getrokken door de elektromagneet van de drive zelf. Het enige nut is dat het de cd klemt zodat hij niet gaat slippen. Verder moet hij op het randje van de bovenste kap kunnen liggen als de cd geƩject wordt. Door de crash van de casemodding website xb-t.com is mijn full dvd window tutorial ook weg die ik daar had staan helaas Ik vind het trouwens knap dat je m gesloopt heb, hoe heb je dat gedaan jonge
Heeeeeeel veel is weg Server crash....weg gallery + pics + MotM + posts Maar laten we ontopic blijven...