Hier mijn favoriete auto's op dit moment . Mijn Honda Mugen Integra Type-R: Mijn Volvo S60 R: Mijn Toyota Border MR2 Turbo T-Bar: Ik ben nog niet zo ver in de game, dit zijn mijn statistieken:
ik heb het spel al sinds vanmiddag het is echt een mooi spel hoe moeilijker je de difficult zet hoe meer punten je krijgt als je wint. je kan uit easy medium of hard kiezen. je kan ook kiezen of je auto snel of langzaam stuk gaat. bij een botsing van voren krijgt je auto een afwijkin naar links of rechts.
Shit vergeten, check mn edit. En post niet 3x achter elkaar wanneer je alles in een bericht kan zetten..
Nissan 350Z Track: Nissan Skyline GT-R V Spec II: Vooral de skyline accelereert als een idioot, echt een hele goeie wagen om lekker mee te driften. En de hood, zijspiegels en spoiler heb ik een carbon look meegegeven btw
Hmm...dacht dat de game morgen pas uitkwam. Ik ga 'm morgenavond bij FRS kopen en ruil ik Blinx in en dan krijg ik 10 euro korting en heb free id dus zal dan 44 euro voor het spel kwijt zijn . Je krijgt wel snel stoere bakken in dit spel zeg.
Hij zit in level 24, dus dan krijg je meer geld en meer stoere bakken. Dus is het begrijpelijk dat hij zulke auto's heeft en kan maken.
Hoe zit het trouwens met de velgen? Kunnen die ook veranderd worden? (ik heb het spel trouwens zelf niet hoor, gewoon interesse )
Bij de meeste auto's wel. Er zijn een paar speciale auto's waarbij het niet kan, maar bij verreweg het grootste gedeelte wel...
Om te beginnen: Zeer gave bakken Het is btw een nissan 350Z track en wacht maar totdat je een tommy kaira skyline heb (krijg je volgens mij bij level 25), die trekt echt supersnel, 938,4 PK (omgerekend).
Zwaar relaxt dat er Dodge Vipers in dit spel zitten. Dat zijn gewoon gave bakken, al zeg ik het zelf. Dit is de eerste om mijn dodge collectie mee te beginnen : Dodge Viper SRT10 (getuned) Hier zie je meteen de specs van de dodge:
Zo wat hebben mijn fotos een slechte kwaliteit Morgen maar met mijn andere camera proberen :{ Sorry voor de SLECHTE kwaliteit van mijn fotos.
He, kijk is aan, de eerste die letters op zn auto heeft staan...zelf gemaakt, of is het een decal?? En kun je dan weer aan die letters speciaal effect meegeven ofzo?? *)