Dead or Alive 4 screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 12 mei 2005.

  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, dit kan de huidige xbox niet. maar ik denk wel dat de xbox360 meer kan. daarom wil ik wel in beweging zien hoe het haar en de kleding beweegt, daar zal ook een deel van de pracht in zitten :D
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben teleurgesteld had meer dynamic lighting willen zien en gedetailleerdere characters
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dit zijn nog maar de eerste screens. Tword waarschijnlijk nog beter. Bekijk eerst maar is een filmpje in actie, dan zal het der stukke beter uit zien.

    *wacht totdat ze een filmpje gaan uitgeven :p
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het BTW beetje de richting ingaan van Soul Calibur 2 (vooral da ene character en de verlichting bij zo'n arena)
    maar de echte pracht verschuilt inderdaad in de Animations van het spel, hoe gedetailleerd de stills ook zijn.
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    DOA3 is ook een eerste generatie Xbox spel en die ziet er nog steeds erg goed uit.
     
  6. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nee ik bedoel ik ben teleurgesteld in next gen gfx. Had een grotere sprong verwacht.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie veel nieuwe chars hmmm lijkt me wel wat maar ik hoop wel nieuwe gamemodie!
    Kga ehm denk ik wel halen als ik de 360 haal...
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    veel nieuwe chars?
    ik tel alleen Lisa, die blonde gast en da chinese vrouwke wa wel wat wegheeft van lei fang (zou dus welles Lei Fang kunnen zijn)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    T ziet er niet echt mooi uit maar t zijn plaatjes, ik denk dat het ingame veel mooier is:)
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor al die mensen die dit niet zo mooi vinden... Wat willen jullie dan?
    Jezus man, dit zijn toch wel erg mooie plaatjes.

    DOA3 was voor mij toen dé reden om een Xbox te kopen. Nu koop ik de nieuwe Xbox toch wel, maar dit spel komt direct in mijn verzameling!
     
  11. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toch wel screens verwacht die hetzelfde niveau hadden als 2 days to vegas.
    Dit is maar een tikkie beter dan Ultimate. Zou wel tof zijn het toch xbox 1 screens blijken te zijn. Ik zou het wel leuk vinden als deze generatie nog nieuwe characters krijgt.Zit er al op te wachten na DOA3.

    Iig 4 nieuwe characters zullen er nog meer zijn?
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel netjes uit, maar...de graphics zijn naar mijn weet niet veel veranderd..
     
  13. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die dit er super vet uit vind zien???? Man, dit ziet er toch zoooo mooi uit. Check die kleding. Prachtig gewoon. Ik vind deze screens toch zeker vet. De gezichten had ik niet anders verwacht. Ik bedoel: DOA is toch anime. Dat gaan ze niet zo maar opgeven. De bouw van de gezichten vind ik dus zeker nog steeds vet. Alleen de stages had ik iets mooier verwacht... Maar dit zijn toch maar de eerste screens van het spel. Grote kans op verbeteringen grafix. Resident Evil 4 zag er in het begin ook niet uit, dus.... je weet maar nooit... :cool:
     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm de vroege builds van re4 zijn graphisch veel beter dan het huidige spel. Geloof me.
     
  15. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Dit ziet er toch prachtig uit 8)
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Matig, dit is eerder een klein stapje vooruit dan een grote. Niet echt het geld waard lijkt me.
     
  17. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er tot nu toe best goed uit maar de vraag is ook komt hij wel op de nieuwe xbox want ze hebben vroeger de ninja giaden serie op de nes (nintendo) uitgebracht en doa 2 was eerst op de ps2 uitgebracht dus het maar afwachten maar tot nu toe duimpjes omhoog
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Vind het er mooi uitzien, maar ben wat minder tevreden over de nieuwe characters: Een BLONDE Kung Fu gast (Doe gewoon een chinees jochie dan, ipv een mager Backstreet Boy ventje!), een gozer met lang blond haar en een fout stoppelbaardje, en ik vind de kostuums nu ook niet bepaald mooi. Ten eerste verre van realistisch, en ten tweede gewoon lelijk qua design...
     
  19. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet de bedoeling dat de characters realistisch worden, het is nog altijd een anime stijl.
     
  20. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet hoor, maar ik vind het niet zo bijzonder mooi (unlike others)
    vind het tegenvallen voor een next-gen console. ik hou het nog wel effe op mijn xbox
     

Deel Deze Pagina