Mijn nieuwe tijd is 45.467 edit// 45.249 edit2//45.121-Ik probeer nog onder de 45 sec te komen en dan ga ik verder met mijn career edit// 44.832. Ik kap er voor nu even mee
Ej ik blijf niet aan het bijwerken . Volgens mij is iedereen aan de offline career mode bezig. Nog maar 3 man durfde het aan om een tijd der neertezetten.
Morgen komt de grote stroming denk ik wel binnen hoor. Bereid je alvast maar voor. EDIT: Sorry maar ik moet je weer laten werken Nieuwe tijd 0.45.377 EDIT: 0.45.169 EDIT: 0.44.815 EDIT: 0.44.597 sorry ik raak verslaafd en zal ermee stoppen
MIlo NL= 0.44.965 kan zeker beter alleen hoe tim dat voor elkaar heeft gekregen is voor mij een vraag
@Metal Mark: Met welke assists mag je trouwens rijden?Ik heb mijn tijden met ABS+Automatic gereden,de rest was uit.En jij Wessiej?(Ik ga trouwens straks je tijd nog wel even verbeteren )
Met alle assists uit: 0.44.818 /EDIT: Ik zie net dat de tijden alweer verbetert zijn, dus ik ga het zo nog ff proberen...
Dan kom ik er overheen met 0.44.189! BTW: Ligt het aan mij of is het forum erg traag vandaag? /EDIT: Sorry voor de dubbelpost, ging een beetje traag en daarom opnieuw op verzonden geklikt...
Geen assists, traction control, ABS en onder/over stuur control (Stability manager noemen ze het in het spel) maken je wagen alleen maar trager in de bochten. En inderdaad, volgens mij is ergens in de 43 best te doen...