1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 12 mei 2005.

  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel eens gelijk hebben, alsje kijkt naar het 3e plaatje dan zie ik een Lei Feng move. Je vergeet alleen de man van Christie die tegen Jann Lee vecht.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zelfs bij een anime-stijl kun je nog wel stijlvolle en/of realistische kleding gebruiken :)
    Ik vind animestijl prima, maar gewoon kleding is echt blech...
     
  3. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    De karakters zien er erg mooi uit net als de omgeving alleen de texture op de chinese dress is nogal op een lage resolutie vergeleken met de rest..... voor de rest is het echt zeker top. Dit spel net als de 360 moet ik hebben (voordat de PS3 hier ligt zijn we wel 3 jaar hoogstens verder:mad:) :D
     
  4. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zeer mooi beeld, maar dit beeld vind ik op DOA: Ultimate lijken.
    Van mij mogen ze DOA4 zo op de Xbox1 uitbrengen, geen probleem mee.
    Maar dan ben ik bang dat ze niks of veel later pas DOA5 op de Xbox360 uitbrengen (Laat we het nog maar niet hebben over de Xbox:cool:

    Maar dit zijn alleen screens, ik wil bericht hebben van Tecmo waar het officieel op uit komt enzo.

    Maar dit ziet er goed uit ! (Hopelijk niet voor de Xbox360)
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat zou dat xenon launch op de achtergrond betekenen?
    [​IMG]
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat de plaatjes idd van een vroege versie van het spel zijn... en dat het spel dus uiteindelijk nog mooier kan worden! :9
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn altijd wel van die figuren die wat te zeiken hebben. Dit ziet er toch fantastisch uit. Dit is voor mij DE reden om een 360 te kopen als dit een launch titel is. Wat moet er nog dan beter aan die screens. Er is toch geen karteltje te zien? Tis gewoon superstrak, de omgevingen, de characters, de kleding. Ziet er naar mijn mening beter uit dan Ultimate. Ik denk dat bewegende beelden meer indruk zullen maken op de meeste hier. Ik ben wel benieuwd naar de arenas en nieuwe moves en characters. Ik denk niet dat het character van de eerste 2 screens Lei Fang is.
    Dit is een 1e generatie titel. Natuurlijk kan de Xbox 360 beter, maar dat komt vanzelf als de ontwikkelaars de hardware onder de knie krijgen. Maar damn, dit ziet er toch mooi uit. Helaas moeten we nog zo lang wachten, waarschijnlijk maart 2006. Hopen dat die prijs een beetje schappelijk is.
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ach DOA Ultimate zag er minder goed uit dan DOA 3... DOA 4 ziet er niet zo goed uit maar voor een eerste 360 generatie is het nog redelijk. Dit ding is tot mooie dingen in staat die we pas over een jaar ofzo zullen zien.
     
  9. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi pic's ik hoop dat het een goede game wordt :)
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    pardon, ultimate minder goed dan doa3 :confused:
    Ik raad je toch aan doa3 er nog eens in te stoppen, het haar is bijvoorbeeld minder gedetaileerd en er zijn soms nog wel karteltjes te zien. daar is bij doa:U geen sprake van.
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, toen ik eerst nog veel DOA3 speelde vond ik het echt prachtig, terecht natuurlijk. Daarna kreeg ik DOA U en ik kan nu niet zeggen dat dit van hetzelfde niveau is. Hier vond ik juist dat bepaalde lijnen niet klopte, wat kartelrandjes... DOA 4 moet iig weer vet worden want DOA U kon me niet zo boeien.
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie: DOA2 was eerst op de Dreamcast uitgebracht en niet als eerst op de PS2.
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    de graphics kunnen beter. zeker weten.
     
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit waren screenshots van de E3 trailer. Het is met videocamera opgenomen en hieruit zijn de de screenshots vandaar de "slechte kwaliteit".
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voor het E3 filmpje
     
  16. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    cool filmpje.
    graphics lijken zo soms iets minder. Maar het tempo ligt weer lekker hoog ook colle moves zitten erin.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Omdat vele mensen hier de PS3 games onder een microscoop bekijken, heb ik DOA4 even kritisch bekeken. Even het volgende.
    Ik heb net het filmpje van Dead or Alive 4 zitten kijken. Ik zie nergens iets van levensbalkjes of metertjes ofzo. De actie zit naadloos in elkaar en gaat bloedsnel. Dit kan je zelf niet voor elkaar krijgen. Dit is niet ingame.
    Kijk maar eens naar DOA3. De tussenfilmpjes waren veel mooier dan het spel zelf. Ik heb meer het idee dat dit een geanimeerd openingsfilmpje of tussenfilmpje is.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    en dit moet nieuws zijn?
    dit zijn ingame beelden van 2 Bots die met elkaar vechten, net als bij alle vorige DoA e3 trailers
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe weet jij dat het ingame is?
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik slim ben
    da kank gewoon zien
    er zitten wel CGI stukjes tussen, die herken je aan het feit daze buiten de arena's plaatsvinden.
     

Deel Deze Pagina