MTV's X-Box preview

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn hier anders wel genoeg TV's tekoop die HD aankunnen.

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De amerikanen gaan tussen die 300 en 400 dollar betalen,als ik hem op 350 houd dan zou die bij ons ongeveer op de 285 euro zitten maar zal wel meer worden. |:-

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vast wel maar zo mooi als met een HD-Tv zul je het nooit krijgen en ik koop echt niet zomaar een TV van over de 2000 euro.. ben vast niet de enige die dat niet zomaar doet.

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    omg 300 euro, dat zou ik wel heel relaxed vinden.
    das te doen :)

5. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet dat liedje dat ze bij dat games filmpje spelen, als die gasten net Perfect Dark Zero gaan spelen, bij 3 minuut 43 seconden??

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik heb die screens gezien. Hij is echt zo te gaaf ! Straks zit ik heerlijk op de bank..:9

7. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar kiezen voor de revolution, met het revolutionaire idee om holografische illusisionaire beelden te creeeren voor optimale gamegenot, i.p.v. het kopen van de oh-zo-dure hd-tv???

Misschien... Al komen op de volgende xbox wel bijna alleen maar spellen van mijn smaak... en spellen maken de console zullen we maar zeggen ;).

8. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Peeps ik heb van heel veel gamers in de States gehoord dat de mtv launch ZWAAR !! TEGENVALT!!:'-( het ging nauwelijks over de_O_ X360_O_ maar meer om de hype dus verwacht er niet te veel van die _O_perfect dark zero_O_ het is een hele vroege build dus niet gelijk oordelen als je geinformeerd wil worden kijk dan liever naar die kleine zes minuten van ourcolony die is volgens hun twintig keer meer bevredigend dan die kleine half uur mtv

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zo als die maar 300 euro kost dan haal ik hem meteen!!! Had hem eigenlijk veel duurder verwcht. Maar dit zijn zeker nog geruchten neem ik aan?

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarvoor zijn die 4 nummers op die xbox2 controller?

11. mars15

mars15 Guest

idd zelf verwacht ik 500 euro

12. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    al die muziek er door heen ze moeten gewoon dat ding laten zien

13. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis nu eindelijk pauze, want het eerste deel was niet om aan te zien. Eerst een bandje, daarna één of ander blond wicht met een 360 in dr tas, en daarna weer een band...lekkere bekendmaking :confused:

Edit 1: Haha, krijg je 1 minuut eindelijk wat van die box te zien...begint er weer reclame :+

Edit 2: met weer een bandje erachteraan :{

Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  14. Victor

Victor Guest

Xbox preview? Welke preview? Oh je bedoelt dat zilvere kastje die helemaal niet op de Xbox 1 lijkt? Oh dat lelijke ding....

15. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    What the f*ck is dat met al die baggerbandjes?!

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zuig zooi. Alleen maar een stel josti's die optreden. Alleen die reclame was aardig. Maar ik ga hem nog steeds kopen *).

EDIT: Gaan ze over hollywood praten. En over Snow megool. Zou denken dat het een concert is.

Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  17. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij hebben wij gewoon een afgerukte verise van de amerikanen(als ik da nie mag zeggen dan hebben jullie pech).
    Die hebben gister gewoon een show van 2 uur gehad en wij kijken naar zo'n bij elkaar geraapt zooitje stukjes film

18. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    wtf is dit aleen klote muziek
    ik wil xbox geen muziek

19. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, het sluit ook helemaal niet op elkaar aan, en wij zien alleen maar die bandjes..maar dat is juist het enige van die hele show wat juist niet erin had gemoeten. Tis toch een secret GAMING launch party :confused:

20. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft meer weg van een awardshow of idols, dit gaat nergens over, maar zometeen zal je heus wel iets over de xbox360 horen en zien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina