MTV's X-Box preview

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de hele uitzending te vinden. Alleen de reclame spotjes waren intressant.

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm tog nog wat achteraf gezien. Maar de show had echt niks met Xbox te maken. Ja ze lieten 4 seconden de 360 zien. Dit is de eerste keer dat ik de reclames beter vond dan de show waarna ik keek :9

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat een presentatie. Vinden ze dat leuk in amerika? :{
    Als ik een presentatie bekijk wil ik iets zien dat gepresenteerd wordt... ik had op zijn minst een paar duidelijke bewegende beelden willen zien. Die bandjes vond ik beroerd.

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Op het eind dacht ik, eindelijk wat info.. maar waarom was de naam niet Xbox launch party Music ONLY...
    Speciaal hiervoor capture card etc aan grote tv gekoppeld..grmbll..

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Wat een brol....
    Ik wilde streamende beelden zien van de games. Geen wannabe bandjes :mad:

Hopelijk is het snel november / december :)

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals de naam al zegt is dit het games gedeelte, dat houd in dat er eigenlijk geen plek is hier om over de Xbox 360 en zijn zwaar zuigende presentatie te kletsen.

Hier kan je naar hartelust meepraten over alles.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eigenlijk ook wel een Bill Gates verwacht die hem trots kwam laten zien. Nee, een of ander ventje van LOTR mag muziek aankondigen, en een mevrouw mag hem neerzetten.

Was dit eigelijk alleen hier in Nederland zo kort, of was dit gewoon precies hetzelfde als in Amerika?

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    MTV moet branden... :mad:

9. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de Amerikaanse versie al gezien en die viel al behoorlijk tegen, maar de MTV show die ik net op MTV Nederland heb gezien slaat echt alles... ik voel me een beetje in de maling genomen. :'-(

Ik ben een grote fan van de Xbox en verwacht dan dus niet dat ik enkel optredens krijg te zien van groepen die me niets intresseren op het moment dat ik de officieele aankondiging van de Xbox bekijk... de reclames waren nog intressanter.

Ik heb tegen veel vrienden gezegt dat ze moesten gaan kijken, maar ik schaamde me echt kapot toen ik die show zag.

Heel erg slech Microsoft en MTV. :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina