De nieuwe xbox gaat hogere resoluties ondersteunen, zo is bekend gemaakt. Maar ik sta nu op het punt een nieuwe televisie te kopen. Kan iemand mij misschien vertellen of de high-def output v.d. 360 via de componenten-ingang de tv in kan, of via HDMI... of via nog iets anders... ??
ten eerste is het de Xbox 360 ten tweede zou ik even wachten tot de release van de Xbox 360 (paar maandjes) ten derde , mag ik tegen die tijd bij jou komen spelen op je HDTV met de Xbox 360
Ik zou ff wachten, worden de tv's ook goedkoper. Ik verwacht dat het via de componenten ingang zal gaan.
Ik had ergens gelezen dat HDMI backwards compatible is met DVI. Dus kan je volgens mij beter HDMI kiezen want denk dat de xbox360 zeker DVI zal hebben: hier staat er wat over Edit: Ik denk zelfs eigenlijk dat de xbox360 maar één video uitgang heeft en dat daar dan verschillende kabels voor te koop zullen zijn.
Dat sowieso, kon/kan je ook op www.xbox.com zien (3d view) Zelfde uitgangen als de xbox nu heeft, netwerk/power/video, niet allemaal losse dus...
Ik denk dat ik met mn 72 cm tv meer en langer plezier zal hebben, plasma suckt namelijk wazige poep, snel op enzo
Ja maar wel HDTV ! Tenminste als ze vergelijkbare resoluties als LCD tv´s hebben (1280 x 720) zodat je 720p optimaal kan weergeven daar kan jouw breedbeeld tv van 480 beeldlijnen niet tegen op! Of heeft men bij crt breedbeeld tv's inmiddels al hogere resoluties?
Niet als je een goed plasma scherm hebt. Jij hebt het nu over de eerste generatie plasma schermen. _0/
Dat is een fabletje dat plasma scherm eigenaars zichzelf graag vertellen. maar nee hoor, in verhouding tot "normale" tv's heeft plasma nogsteeds een paar minpunten. Maaarrrr, HDTV is dan wel weer een erg groot pluspunt (als je dat hebt, wat ik betweifel)
Ja dan kan zeker, maar je moet wel indenken dat je eerst bijvoorbeeld HL2 op 1920x1800 (1080HDTV) oid speelt, en daarna op 640x480 (normale tv) het spel zal evenmooi zijn, maar de scherpte (resolutie) is gewoon veel lager. verder zal alles gewoon even mooi zijn
Ik ga mijn xbox360 aansluiten met HD mode op mijn beamer, en lekker haarscherp gamen met een beeld van 2.50m breed _0/ _0/
Dat is geen fabeltje...Die plasma's gaan nu al lang genoeg mee. (iig ze doen het zolang jij hem nodig hebt) Nieuwe plasma's hebben over het algemeen ook een prima kleurechtheid (soms zelfs beter dan een gewone crt) Enige probleem is nog met die logo's die in kunnen branden (wordt ook steeds minder) Kvind het wel jammer dat de 360 geen hd-dvd gaat ondersteunen
Ik ga de xbox 360 op mijn Sanyo PLV Z2 beamer (720p native/1080I) aansluiten. Maar in Europa is het met de xbox1 niet mogelijk om de xbox hdtv in te stellen, dat is alleen met een xbox ntsc versie mogelijk. Hopelijk is dat probleem met de 360 opgelost.....
We gaan nu hier toch niet lopen vertellen dan een breedbeeld tv net zo mooi is als een nieuwe generatie hdtv Ik ben ook op zoek naar een hdtv maar ben er nog niet uit welke.