1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Geloof me, die WIL je niet eens downloaden ... Het filmpje op de mainpage van XBW is VEEL beter :)
     
  2. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    @gohst14....het heeft geen zin om de launch te kijken.....behalve als je de reclameblokken ook kan ien, want daar werd het meeste gezegd over de 360......in en in triest. Ik hoop dat de reclame campagne beter is dan deze crap....
     
  3. shaban85

    shaban85 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je mensen een half uur mateloos irriteren?! Wat een vreselijke vetoning! Stelletje APATEN daar bij MS. Geef mij zo'n 360 en ik knal er nog wel een 500.000 keer betere presentatie uit dan dit.

    Maar gelukkig was die idioot van LOTR schitterend aan het presenteren! wat een trekkop!
     
  4. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze is echt goed. In dat filmpje wordt alles van xbox 360 uitgelegd, alle controllers, xbox live, alle chops, het uiterlijk, skins, enzovoorts, en VEEL beeldmateriaal.
     
  5. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF??? was ik hiervoor thuis gebleven :confused: en khad tegen vrienden gezegd dat ze moesten kijken naar de xbox360 launch, due zullen ook wel lachen :confused: ik HAAT mtv ik was hier al een paar dagen naar aan het uitkijken en het enigste dat ik zag waren een paar marginale losers die wat kutliedjes zongen djeez shame on you mtv en microsoft :'-( |:-
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Fuck MS, fuck MTV, wat een kutshow, ik wist al meer van dat hele apparaat door de gelekte specs op verschillende sites dan dat ze in die show en die commercials vertelden. Als je dus in de commercials was weggezapt had je alleen een vrouwtje gezien die de console neerzette en aanzette. De reclames waren verreweg het interessants.

    Maar gelukkig hebben we XBW nog, die met een uitgebreid verslag komen van de Xbox 360 :)
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk is het wel een droge actie. Iedereen verwacht leuke beelden en dan krijg je de josti-band. 8)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De orginele versie is alleen in torrent formaat te vinden, maar aangezien ik die hier niet mag posten. Zou ik voor degen die de echte versie willen zien er een torrent van 355mb tevinden, ik zou zeggen zoek even op google... ;)
     
  9. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben reclame over de 360 gehad?? wij in belgie hebben zelfs dat nie gehad :confused: FUCK MTV!
     
  10. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    wij kregen reclame over zo'n kut irritante kakkerlak ringtones in belgie, NIETS maar dan ook NIETS over de xbox 360 tijdens de reclame

    belgium fucking SUCKS
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Reclame kon je het beste noemen ja. Het moest een show zijn waar ze alle dingen van de xbox360 lieten zien. Maar er kwamen alleen een paar prutbandjes optreden en wel 3 sec. xbox360 :eek:.
     
  12. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    fjoew dan ben ik toch nie de enige die die fucking kakkerlak reclam haat :mad: :p
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  13. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het niet gezien, gelukkig maar want anders had ik nogal wat tijd verspild.
     
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze de dingen die ze eruit wouden knippen geshowed, want dit was echt bagger.:mad:
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou jullie hebben écht niets gemist hoor, geloof me :{
     
  16. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat al vanaf 6 uur achter de tv te wachten tot het half 8 was. toen was het half 8 en ik wou dat ik die tijd beter had besteed want het was echt gewoon helemaal nix. wist alles al door xbw (gelukkig maar want echt veel vertelde ze niet op tv :mad: )
     
  17. Hehehe, dat schoot ook gelijk door me hoofd toen het was afgelopen.
    Ongelovelijk zeg, dit zoog dus echt zwaar :{
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze begonnen met the Killers. Ik dacht: Ok en dan ingame beelden. Maar toen kwam Snow patrol. Ok, hebben we gelijk het ergste gehad. Toen gingen we naar de reclame. Ik dacht: Ok, na de reclame vast meer over de Xbox 360 en dan ingame beelden. Na de reclame weer een optreden van Snow Patrol. Toen moest ik echt heel hard lachen: Heb ik me hier een week op verheugd?? Maar tot slot kregen we nog 2 nummers van the Killers. Nou, dat maakte een hoop goed. NOT. Wat een vertoning zeg. Je zou er bijna een Nintendo Revolution van kopen. Maar ja, het apparaat wordt vet, maar ik had graag wat meer willen zien (en dan bedoel ik niet de bandjes)
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    De reclame was idd beter dan de show.. eh.. die muziek zooog:confused:

    ps. die gast van killers is gay

    btw, hoe ga je je controllers trouwens opladen? (via usb?)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep die moet je dan zo in je xbox doen :). Zeer handig. Alleen als de controller maar nu niet zo'n zwaar ding wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina