[verzoek] xbox 2 op mtv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkon 83, 22 apr 2005.

  1. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    eh is het al gedaan of zo? ik heb NIETS gezien :confused: enkel iemand die de xbox op een stand kwam zetten...
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat was de show....Hoe saai |:-
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik viel bijna in slaap bij die domme bands. Maar goed dat ik niet ff ging poepen in de "reclame".
     
  4. jwoerden

    jwoerden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Amerikaanse versie is 10x beter daar zie je ten minste nog wat van die games. ik snap echt niet wat mtv europe aan het doen was
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De show in amerika was echt anders.
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de Amerikaanse versie al gezien en die viel al behoorlijk tegen, maar de MTV show die ik net op MTV Nederland heb gezien slaat echt alles... ik voel me een beetje in de maling genomen. :'-(

    Ik ben een grote fan van de Xbox en verwacht dan dus niet dat ik enkel optredens krijg te zien van groepen die me niets intresseren op het moment dat ik de officieele aankondiging van de Xbox bekijk... de reclames waren nog intressanter.

    Ik heb tegen veel vrienden gezegt dat ze moesten gaan kijken, maar ik schaamde me echt kapot toen ik die show zag.

    Heel erg slech Microsoft en MTV. :{
     
  7. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    europa wordt altijd in de zeik gezet, 't is elke keer hetzelfde, altijd de laatste bij console releases, zie maar naar de psp, ds, vorige xbox, ps2, noem maar op, ALTIJD DE FUCKING LAATSTE, psp release in europe = 1 september.. WTF lik-sang.com verkoopt ze al zo lang, zelfs met nederlandse taal.

    de europese unie wordt steeds groter maar ze komen nog steeds te kort ivm met die soort zaken, het mag nu echt wel eens gedaan zijn. NOOBS
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt er ook helemaal GEK van!! Ze moeten gewoon 1 systeem maken met gelijke releases (PAL, NTSC, enz.)!!
    Lelijke show trouwens!! |:- |:- |:-
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een aanfluiting zeg! Je zag zo overduidelijk dat ze heel veel hadden geknipt om zo de formule elijah-optreden-elijah-optreden-reclame-elijah-optreden-enz. te kweken. En dan 5 seconde die vrouw met de xbox in beeld en hup ineens weer een optreden. Gelukkig was er achteraf nog wat te zien en dat stukje in Rare was wel leuk om te zien.
     
  10. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor mongolen hebben dat filmpje (show) samengesteld :confused:
    Ik kan echt niet begrijpen dat ze die trieste bands in die show stoppen . 1 nummertje kan nog wel , maar 4 nummers en interviews van die poppenkast bands ?!?! Je kijkt er de hele week naar uit , en dan "pissen" ze je gewoon in je gezicht :mad: En ik nog lopen vertellen op mijn werk dat mensen en vrienden moeten kijken , gelukkig is het een lang weekeinde .
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Top ge-edit LangeJan, scheelt me veel tijd :D maarja je zag idd niet echt veel ofzo, paar halve trailers. naja lijkt me wel geinige console
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Zon kut show boeit me nu geen ene flikker. Ik weet dat de xbox 360 helemaal da Bom wordt, dus mijn humeur kan bijna niet meer slecht worden vandaag. Al voelde ik me flink genaait door die kutshow.
     
  13. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een afgerachte shit man geen flikker aan, dit is niet de moeite waard om hem online te gooien download de bovenstaande versie maar.
     
  15. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op mensen. laat je niet naaien door die gates. xbox 360 word de bom en daar gaat het om! die kut show mag dood vallen!
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat nou moeilijk doen om een show 8), hij was gratis en de xbox360 wordt toch wel tof ;)
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ze hebben de show waarschijnlijk zo gemaakt zodat het een groter publiek aan sprak.

    Beetje muziek, beetje gelul met bekende rappers etc. Voilà
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze vergeten alleen waar het nou om gaat!
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    muziek,, damn. de wereld kijkt om de nieuwe xbox te zien komen er bands and shit. ik vond het al weinig een half uur maar dit. echt.
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vond het echt nergens op slaan. Zie je die snowpatrol of hoe die ook heten beetje zinge met schuine kop! wat intresseert mij dat nou. Ook dat interview met hun dat die 2 bands elkaar al een keer hadden gezien enzo??!?!?? wat boeit mij dat nou

    Bij dat filmpje over de games waarin je ook gr3 ziet en perfect dark zero krijg je bij de 1 minuut en 13 sec een liedje te horen, welk liedje is dat?
     

Deel Deze Pagina