Gameplay van Timesplitters 2??

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 18 okt 2002.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Is die hetzelfde als Halo dus met auto aim, dat hij zachtjes mee beweegt als je langs iemand kijkt in mp?? of zoals 007 dat ie ineens recht op het poppetje richt wat dus very irri is?

    En hoe is het lopen en springen zoals halo of sneller??

    en als je nog iets kan verzinnen gameplay wise vertel het me dan :D
     
  2. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Standaard heb je geen richtkruisje en richt die klein beetje automatisch maar dat boeit niet want het werkt perfect.
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    maar hoe automatisch op de halo manier of op de 007 manier?? (halo manier roelt, 007 manier sucks) en hoe bedoel je geen richtkruisje?? kan ik die dan wel instellen of niet?
     
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ken je bijvoorbeeld metal of honor op de ps1???
    zoiets geloof ik.
     
  5. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de right stick indrukt komt er een kruisje, maar als je dan switcht naar je snipergun zit je automatisch in de scope view. Beetje lastig. Je kunt wel lopen met snipergun. Relaxt !!!

    Ik heb btw wel reload van B naar X (geloof ik dat het was) verplaatst omdat ik Halo gewend ben. En ik heb crouch op toggle gezet, vond ik bij Halo ook altijd al lastig.
    Weinig knoppies trouwens he? Black, white, Y en B doen niks.
     

Deel Deze Pagina