[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Importeren :9
     
  2. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
  3. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alle skins allemaal lelijk voor de PSP... daarom plak ik er ook helemaal niks op :)
     
  4. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ds zuigt zwaar jongens, veel plezier met jullie 500000'ste mario game.. nu zijn ze weer met zo'n kutmario game uitgekomen, Yoshi touch & go.. je bestuurt een baby mario.. WOW.. not plus dat het er echt kinderlijk uitziet. ennuh, de graphics zuigen echt wel zwaar vergeleken met de PSP, stelletje nintendo fanboys.

    PSP all the way, de psp heeft trouwens een scratchfree tft scherm, je moet al heel veel moeite doen om er krassen op te krijgen.

    wees objectief :)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kom je aan deze onzin.
    Doordat er makkelijk rotzooi in de Sony Case kan komen , veroorzaakt
    deze weer kleine krasjes op het scherm van de PSP.

    Daarom heb ik er meteen een screenprotector opgeplakt.
    En mijn PSP zit nu in een Logitech case.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Aan jouw post te zien ben jij zelf ongeveer uhm... 8 jaar of je hebt een iq van 20 . Ooit wel eens van hoofdletters gehoord? Ooit wel eens van gameplay gehoord? Ga nou maar Ridge Racer 100000 spelen of tony hawk 44, lol.
     
  7. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is hier nou een fanboy??
     
  8. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen fanboy want ik heb geen van beide, ik heb een ps2 en een xbox, vroeger een gameboy gehad en een super nintendo, allemaal even graag gespeeld.

    Trouwens op elke site over de psp staat dat ie een krasvrij scherm heeft, lees toch eens man.

    Oh en sorry tegen die kerel die loopt te zeiken over hoofdletters.

    Ik snap gewoon niet wat het nut van het 2de scherm is, je kan toch maar naar 1 scherm tegelijk kijken? Plus dat het ding nog behoorlijk lomp uitziet en veel te groot (opengeplooid) En revolutionair kun je dat niet noemen, elke PDA of PocketPC heeft een touchscreen. En veel van die pda's hebben nog mooiere games dan de DS.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb nu sinds December 2004 een PSP en weet als geen ander dat de scherm van de PSP wel krasgevoelig is.
    Het internet staat vol met leugens en fabels over de PSP.

    De meeste zijn in de wereld gebracht door de Nintendo fanboys.
    De forums van Nintendo staan er vol mee.

    Las laast een artikel dat de Ridge Racer voor de DS véél beter was dan die van de PSP.
    En meteen was iedereen daar 100% mee eens.
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wtf _O_ die mop owned.. Niks tegen de Nintendo DS.. Fantastisch apperaat. Maar zo'n uitspraak, wtf:p die moet ik echt onthouden:p


    Maar mijn psp zit ook vol met krasjes, boeit het? neu.. spellen zien er nog steeds fantastisch uit.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. Ridge Racer op de PSP wil ik graag hebben. Ziet er erg mooi uit. Krijgt ook goede reviews. De DS versie kan daar echt niet aan tippen.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoewel de PSP met Ridge Racer nog maar op 66% van zijn snelheid loopt , laat de PSP goed zien wat het nu al kan.
    Kijk nu al uit naar games als GT4/GTA/Coded Arms die dan op de maximale snelheid van de PSP gaat lopen.
     
  13. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog ervaringen met psp/ds. Miss ga ik wel voor ds ipv psp, vanwege de accu
     
  14. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    want op vakantie wil ik wel een accu met een lange speeltijd hebben
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope niks speciaals :+

    Weet je wat ik altijd zo raar vind? Al die Ps2 fanboys zeggen altijd dat het om de gameplay draait. Dat zeggen ze vooral omdat de ps2 de minstmooie graphics heeft van alle consoles van dit moment. Nu komt de Psp eraan en hoor ik overal van dat ze de psp kopen omdat die veel mooiere graphics heeft dan de DS. En dan gaat het ineenkeer wel om de graphics. En dan zitten ze de DS aftezeiken dat de DS uberlelijke graphics heeft. En terwijl de DS touchscreen veel nieuwe gameplay toevoegd. :D Beetje raar van die ps2\psp fanboys :)
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ik heb de DS ook gehad en nu heb ik een PSP. Ik moet eerlijk zeggen dat de PSP mij gewoon meer doet, voor een deel ook idd wel omdat het er gewoon abnormaal goed uitziet bij sommige games (RR en WipeoutPure bv). Tevens spreekt de line-up mij gewoon meer aan. Er is verder niets mis met de DS en het is een innovatief apparaatje maar de PSP blijkt toch meer mijn ding te zijn.....
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo DS verslaat de Sony PSP

    "De PSP is beter!" of "de Nintendo DS ownt hard!" We kennen deze kreten natuurlijk allemaal, maar wat blijkt er nu uit een onafhankelijk onderzoek?

    Je zou het er bijna zat van worden, al die onafhankelijke onderzoeken over de huidige generatie handhelds. Wederom staan de handheld van Sony tegenover de twee schermen van Nintendo's kant. Alweer kan Nintendo de winst opeisen, Wavemetrix concludeert dat de Nintendo DS populairder is onder de klanten.

    De Nintendo DS scoort op de meest belangrijke punten in het handheldgamen: de games, kwaliteit, prijs/kwaliteit verhouding en het scherm. Verder is het opzienbarend om te zien dat Nintendo's DS games veel beter scoren dan Sony's PSP games. Zo mochten de ondervraagden games aangeven die ze positief of negatief beoordeelden. Vijftien zeer positieve Nintendo DS titels, tegenover positieve vijf games voor de PSP. Goldeneye: Rogue Agent en Madden NFL 2005 werden negatief beoordeeld, maar daar tegenover stonden, wederom, vijf negatieve PSP titels.

    "Customers say the DS beats the PSP hands down in each of the areas that concern them most: games, device quality and screen. Furthermore, gamers find the DS superior value as it is substantially cheaper than the rival PSP. Sony’s impressive marketing campaign for the PSP has put it at the forefront of customer minds; it is discussed twice as frequently as the DS. Perhaps surprisingly this has not fed through to customer satisfaction."

    Bron: www.ds-gamer.nl

    Ik ben en blijf neutraal over de DS en PSP. :)
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zowel een DS als een PSP, maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de DS. De games en de gameplay trekken me gewoon veel meer, op het moment tenminste. Er zijn nog te weinig PSP games die me trekken, maar ze komen er gelukkig wel aan. Ik heb nu Ridge Racer en die is erg tof, speel hem echt helemaal plat. Ik heb inmiddels Wipe-out Pure en Lumines besteld. Denk dat ik dan weer effe vooruit kan.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahahaha grapje?

    Bedoel, het is krom om iets anders te kopen terwijl je het `e`en leuker vindt. Maar niet koopt vanwegen het batterij life:confused:... weird.
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje wel, maar je kan zoiezo niets zeggen welke van de 2 leuker is als je beiden niet hebt geprobeerd.
     

Deel Deze Pagina