High Definition television

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door x Elimenator x, 13 mei 2005.

  1. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen want ik wil graag een tv kopen die goed is voor de xbox 360 want ik had een stukje gelezen in Xbox Magazine dat als je een soort High Definition television koopt is je beeld wat scherper en mooier ofzo iets maar kan iemand mij vertellen waar ik zoon tv kan kopen

    (hier is het stukje wat is xbox magazine zit)

    http://img19.echo.cx/my.php?image=tv19kt.jpg
     
  2. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    ben bang dat je die hier niet krijgt, geloof dat sommige beamers wel HDTV kunnen. Misschien dat er wat TV's op bestelling te leveren zijn, of importeren als er buitelandse hdtv's ook PAL doen.

    In elk geval HDTV kan je zien als een monitor op 1280x768 ipv wat we nu hebben 640x480. Hogere resolutie dus.
     
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook zo'n HD-tv kopen voor 360. Ik weet alleen niet waar?
     
  4. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Die HDTV zijn in nl nog niet te verkrijgen tenzij je bij een import winkel kijkt, maar in de meeste landen zijn die zwaar popu en worden ze goed verkocht, nl loopt gewoon gruwelijk achter, want er is ook al een opvolger of daar waren ze al in een vergevorderd stadium mee de UHDTV
     
  5. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hier zal je die niet vinden denk ik, ze lopen hier zo achter dat het nie normaal is. ze zijn gewoon te gierig om hier HDTV uit te zenden.
     
  6. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer :'-( nou als toch nog iemand hier weet of je ergens in NL een HDTV kan kopen zeg het me ;)
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben een deal met samsung dus die zal binnenkort wel met een paar smakelijke HD-tv's komen :p
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan al een tijdje HDTV schermen kopen hoor?! De meeste LCD tv`s zijn inmiddels gereed voor HDTV. Dat is gereed volgens de 720p standaard, dat neerkomt op een resolutie van 1280x768. LG heeft o.a. zo`n scherm van 32" dat ongeveer 1100 euro kost. Plasma tv`s zijn niet allemaal geschikt, want deze hebben vaak resoluties lager dan 1280x768, iets van 800x6xx dacht ik. De duurdere modellen zijn wel geschikt.
     
  9. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
  10. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
  11. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
  12. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit noodzakelijk voor de xbox 360, zo'n hdtv?? ik kan zown ding echt nie behappen hoor. ik WIL nie eens zoveel geld voor een tv uitgeven. en denk dat me ouders dr ook geen zin in hebben.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee het is niet noodzakelijk :)
     
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt ze hier in nederland gewoon kopen hoor. LCD tv's weetje. Kzou er alleen mee wachten. In de winkel waar ik werk hebben we ze namelijk ook, binnen 3 maanden zijn ze 800 euro in prijs omlaag gegaan. Kun je nagaan hoe weinig ze nog maar zullen kosten als de xbox360 uit is. Mijn advies: wachten tot de xbox 360 uberhaupt uit is..
     
  15. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    De TV's die hier te krijgen zijn......daarvan zijn sommige HDTV compatible...dan staat dat erbij.....Maar naar het schijnt is hij compatible voor 16:9 (normaal breedbeeld) en voor 2 resoluties voor HDTV...ach wie weet als die dingen toch nog eens betaalbaar worden....voor de rest vind ik de 360 echt wel belangrijker om eerst te kopen.....het schijnt dat je hem zelfs in een pack kunt kopen samen met die LCD tv met HDTV compatibiliteit...van Samsung electronics...ach we zien wel

    Greetz
     
  16. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zelf die van de mycom kopen denk ik (32" voor 1299 euro en die kan makkelijk 720p hdtv aan, 1080i helaas niet, maar ik heb nog geen tv's gezien die dat aankunnen). Als je perse 1080i wil moet je eens naar de grotere breedbeeld pc schermen kijken, maar ik denk niet dat elk spel 1080i gaat supporten?

    Mycom heeft trouwens ook een 28" model te koop voor 849 euro.
     
  17. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt op dit moment het best een tv kopen met een standaard resolutie van 1280x720. Tv's met een standaard resolutie van 1920x1080 zijn nog veel te duur. Tv's met een resolutie van bijv 1280x768 moeten het 1280x720 beeld eerst converteren om dit op 1280x768 te krijgen. 1280x768 is immers ook geen 16 : 9 formaat, maar 15 : 9. Dit zal resulteren in verlies van kwaliteit. Mijn advies: zoek een mooie LCD HDTV met een standaard resolutie van 1280x720. Hierop zul je het mooiste beeld krijgen.
     
  18. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    he bedankt he Ron ;) voor de links kon ze ook zelf wel opzoeken maar wist niet precies waar maarja bedankt _O_
     
  19. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    die samsung pack klinkt wel interresant, ik wil aan het einde van t jaar toch een nieuwe tv+xbo360 gaan halen, ben benieuwd wat het word, wat is je bron trouwens?
     
  20. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Was bij een reclamespot van de Xbox 360 presentatie van MTV in de VS
     

Deel Deze Pagina