Ik had ze al in één van de andere Perfect Dark threads gepost, maar omdat misschien niet iedereen ze dan tegen zal komen hier een apart topic. Ze zijn het wel waard na alle negatieve reacties van de afgelope dagen. http://xboxyde.com/news_1506_fr.html En nog een van 1up.com
Erg mooi. Ik denk zeker dat PDZ een hele goede game wordt. Ik heb het filmpje gezien op XBW van die mensen die tegen elkaar gamen met PDZ, en het zag er zeer indrukwekkend uit! Misschien is het beter dat je het hier neerzet. Want deze thread wordt toch zo gesloten...
En je handtekening haalt dan de worden uit mijn mond (edit = als je de laatste drie worden er afhaalt) Wel richting sletje, gok ik
hehe. Beter dat ze niet verder zij gegaan met die cartoonie stijl, die vond ik echt drie keer nix. Zo begint het der toch mooier uit tezien.
Dit ziet er veel beter uit dan die andere shots. Maar die waren niet echt representatief voor het spel.
Al konden we die mtv beelden nou ff duidelijk op een groot scherm zien... Het zou misschien handig zijn om 1 centrale perfect dark thread te beginnen. Moet iemand ff een mod pm-en.
srry maar ik vind dit niet zoon supergraphics! ik dagt dat de box160 wel betr kon?? deze game kan ook makkelijk op de x-box 1 (naar mijn gevoel)
-al gevonden- deze beelden zien er veel vetter uit dan de eerdere screens , toch kunnen ze nog een stuk mooier.
de xbox 1 haalt dit niet denk ik. Of in ieder geval heel moeilijk. Je kunt duidelijk zien dat dit xbox 360 titel is vind ik, aan de manier waarom ze de dingen ontworpen hebben. Ze proberen nu dingen en durfen het aan om dingen te ontwerpen die ze op de xbox 1 niet deden. Check de 2, 3 en 4 screen. De manier waarom de lucht is gemaakt is prachtig en zoals ik nog nooit eerder heb gezien. Ook dat stuk in het water is prachtig. De screen met al die is ook mooi ontworpen al zeg ik het zelf.
Daar heb je denk wel gelijk in (Halo 2 is volgens mij mooier). Maar deze screens zijn wel een stuk mooier dan die die screens van een paar dagen geleden. Ik wil dat spel ff goed in beweging zien. Op Mtv zag je af en toe maar een flits. Joanna ziet er wel cool uit. Het wordt sowiezo een titel om in de gaten te houden. Ben eigenlijk vooral benieuwd naar de multiplayer opties.
Precies, gelieve in de andere thread even verder te gaan. Straks hebben we van elke game diverse threads omdat er steeds weer screenshots worden vrijgegeven en dat komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Deze sluit ik dan ook.