1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Sony playstation 3!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    IK vind het raar dat hier nog geen topic van gemaakt is,dus maak ik één. Hier kan je dus alles kwijt over de ps3. Ik denk persoonlijk dat de ps3 de krachtigste console wordt, zowizo krachtiger dan de xbox 360, anders hadden die miljarden... dollars geen nut gehad voor die "cell" technologie,... en noem maar op. Maar het zijn en blijven de games natuurlijk die tellen,en het online gebeuren.... Ik denk ook dat op de E3 sony krachtfilmpjes,eerste gamebeelden,... gaan laten zien, maar geen design denk ik(hoop van wel). Xbox 360 gaat zowizo meer laten zien(ja, het komt een half jaar eerder uit dus dat is logisch he). Maar ik ben heel benieuwd naar alles, de console oorlog, de exclusieve games,...
     
  2. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Het grafische gedeelte van de xbox360 vind van wat ik tot nu toe heb gezien niet zo gweldig. Gewoon de pc graphics van dit moment.. Verder spreekt het design me niet echt aan. Ik heb eerlijk gezegd ook hogere verwachtingen van de playstation 3. Er zit een dikke kans in dat ik van de xbox naar de playstation ga over stappen in de nieuwe generatie consoles
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Ik kan niet wachten op Gran Turismo 5 :D
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, Ik weet nog niet welke console ik ga kopen,waarschijnlijk xbox 360 omdat mijn broer zowizo de ps3 koopt(het zou dan wel heel zot zijn als ik de ps3 nog eens zou kopen). Maar tegen dan werk ik waarschijnlijk al,... en kan ik geld verdienen,...dus ik koop zowizo één! Maar wat je daar zegt van de pc graphics van dit moment, mm, dat vind ik persoonlijk wel niet,ik heb filmpjes gezien die er echt wel enorm uit zagen,maar ik moet wel toegeven dat het me aan doom 3 of half life 2 op pc liet denken,maarja whatever, het zag er in ieder geval heel cool uit. En het is het eerste stadium wat ze laten zien(het wordt alleen maar mooier en mooier,dus)...
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    veel waarde aan die filmpjes tot nu toe zou ik niet hechten. wat er op het net staat heeft een verdomd lage resolutie en dus gaat er een hoop detail verloren.
    ik denk dat ik voor de xbox360 ga en dat is omdat ik verliefd op de de spelreeksen op de xbox ben geworden 8) . mocht de PS3 echt zo goed zij kan hij er altijd bij ;)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja gt5, dat gaat het racespel worde!!! gran turismo met schade(perfect realistisch schade), nog spectaculairdere graphics en noem maar op,er komen mooie tijden!
     
  7. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks de krachtige cell-chip waarvan onlangs tests waren van geweest en niet intel-vernederend waren denk ik dat het niet zo een groot verschil gaat uitmaken als Sony zijn console niet veel later gaat uit brengen dan die van microsoft.
    Xbox is bekend om zijn pc-onderdelen terwijl sony aast op kleinere console onderdelen die vanzelfsprekend duurder zijn.
    Om de prijs zeg maar onder 500 euro te houden zal volgens mij sony
    console-onderdelen gebruiken met iets of wat dezelfde specificaties als zeg maar de 'oudere pc-onderdelen'.


    greetz somebody you know
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Je moet je natuurlijk ook bedenken dat het aan de developers kan liggen en niet aan de hardware. Als je weet dat de Unreal 3 engine gewoon kan draaien op de 360 en je ziet waar die tot in staat is dan weet je gewoon dat het op de 360 zeker veel mooier dan dat moet kunnen. Maarja de developers moeten er wel tijd voor krijgen. Het zou me STERK verbazen als Sony op de E3 aanzienlijk mooiere spellen heeft om te showen, want de dev kits van de PS3 waren later beschikbaar dan die van de 360 dus ze hebben nog minder kunnen werken aan PS3 games. Ik ben dus bang voor wat pre-renderd stuff misschien maarja we zullen het zien. Op hardware gebied zouden de 2 elkaar niet veel moeten ontlopen, afgezien van het feit dat de PS3 CPU waarschijnlijk technisch iets superieur is.
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ehh... iedereen heeft het over welke beter is de ps3 of de xbox360.. ( ik zet mijn geld op de xbox)

    maar....

    wat dag tje van de revolution

    die gaat volgens mij best goed worden:) als nintendo doet waar ze goed in zijn
     
  10. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah ik wacht het in ieder geval nog even af. Khoop dat het allemaal wel intressanter wordt dan alleen maar betere graphics.

    Btw wat (neppe?) plaatjes van de ps3:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Edit: De nieuwe ps3 controller: 8)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die plaatjes zijn wel nep denk ik(zo goed als zeker,en die controller:D, zo ziet die er zeker niet uit), Maar eventjes een reactie op hordo, je zei van: dat de games van de ps3 op de E3 er waarschijnlijk niet mooier gaan uitzien dan xbox 360. Ja dat is eigelijk ook wel logisch he, in het begin zullen de games waarschijnlijk bijna niets verschillen van graphics, achteraf zullen de verschillen wel komen(als ze al een tijd op de markt zijn). Maarja zoals je ook zei, sony heeft ook niet zo veel tijd gehad om aan de ps3 games te werken.
     
  12. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL zien jullie het hier ook in wat Microsoft van plan is ?

    PS2 was eerder op de markt en was *tha bomb* (In verkoop)
    Nu wil Microsoft zijn 2'de baby als eerste uitbrengen in hoop dezelfde toekomst tegemoet te gaan als de PS2.

    (Zo kijk ik er nu ffkes tegenaan :D)
     
  13. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al tevreden als de PS3 dezelfde graphics heeft als de xbox 360 ik hoop beter maar zelfs als dat niet zo is ga ik ze denk ik allebei halen.
    Gewoon omdat Sony langlopende series als gran turismo enz heeft en xbox 360 omdat ik mijn live ervaring wil voortzetten en wat ik er nu van gezien heb me zeker niet tegenvalt.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Al tevreden als sony's ps3 dezelfe graphics heeft als xbox 360? ja eigelijk zou het logischer zijn dat de ps3 uiteindelijk meer uit de games kan halen(komt later uit, xbox 1 is ook krachtiger als playstation 2, is later uitgekomen). Maar de grootste kracht van de ps3 zal in de "cell" ship liggen, daar is miljarden in gepomp,...
     
  15. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga de volgende console oorlog niet meedoen met al dat gezeur, Ik blijf gwoon bij de PC :cool: goede games, betere graphics als consoles, een muis :+ .

    Mischien de console oorlog hierna, we zullen zien _O_
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm,ja maar ik denk persoonlijk dat pc gamen e pak verminderd is, en zal blijven minderen. En die graphics beter, ja altijd op het moment dat een console paar jaar op de markt is, maar in het begin heeft de console in mijn ogen toch wel mooiere grapchics hoor,maarja, das mijn mening. Maar ook al zouden de graphics op de pc beter zijn, dat zijn tegenwoordig maar verschilletjes waar je geen U kan tegen zegge!
     
  17. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Sony onverwacht goed uit de hoek gaat komen deze E3. Microsoft heeft grote troeven met deze presentaties al lang verspeeld. Alleen een Halo 3 en een onverwacht lage prijs voor de 360 kunnen nog schokken.

    Sony heeft aan de andere kant (bijna) niets aan officiele berichten over de PS3 uitgelaten. Dat maakt de verwachtingen hooggespannen. Maar ik denk dat ze in staat zijn na 7 jaar met iets heel goeds op de markt te komen. Design maak ik me geen zorgen over, daar zijn die Jappen altijd al sterk in geweest. Ik hoop alleen dat er dit keer voor alle consoles eens wat originele titels en nieuwe licenties geshowed worden. Hoe goed de games ook zijn, ik ga niet zo snel meer warm worden van een nieuwe Gran Turismo, Metal Gear, Splinter Cell of Jak & Daxter rip-off.
     
  18. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ik voor de ps3 ga, vind het een beetje kansloos dat Microsoft de xbox 2 zo snel uitbrengt. En als ik zo naar die foto's van dat ding kijk lijkt het wel een SFF pc. En tegen de tijd dat de ps3 hier is is de xbox 2 al weer een stuk verouderd?
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    de Xbox360 eerder showen van Microsoft, zou een GEWELDIGE set geweest zijn, als ze wat meer nadruk op dat ding hadden gelegd... hebben ze niet gedaan....

    PS3 begin ik nu ook steeds meer over te horen.. btw die screens zijn nep 8) heb ik op een ander forum gelezen. is gewoon een soeper die een PS3 van een Camera heeft gemaakt :cool: wel erg knap gedaan though..

    Xbox360 ga ik halen, zowieso. PS3 ga ik halen, zowieso. Dus die oorlog maak ik me niet druk om. Nintendo Revolution boeit me niet... ze moeten wel heel erg hun best doen, om mij voor zich te winnen.. Kiddy moet je van houden, en dat doe ik niet... Ik heb ook ergens gehoord (volgens mij elders op dit forum) dat de "Revo" een speciaal systeempie gaat bouwen voor games, waardoor ze third party games kunnen vergeten |:- dat is niet slim :cool: de 'stoerste' game word volgens mij dan de nieuwe Zelda.....

    Langlopende Franchises vind ik vaak wel leuk, die van Microsoft, Ubisoft en Sony dan. Daarbij heb ik het uitmelk gevoel niet.. GT4, SC3, PGR3, lijken mij allemaal top, en de reviews van de 1e 2 zijn ook top. Spellen waar nog geen cijfer achter staat, komen ook nog vaak genoeg uit, al beseffen sommige dat niet... bv Interview With a Made Man. is nog weinig over bekend, maar is wel een nieuwe serie als je de frontpage mag geloven (en dat doe ik ;) )

    maarja, we zullen zien wie er over een paar jaar de beste games op de markt heeft.. Persoonlijk denk ik de 360, maar dat is vooralsnog alleen maar gissen....
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    toen de xbox net uitkwam he(dan heb ik het over xbox 1) toen zat iedereen te zeiken over de 'grootte' en dat hij lelijkwas etc.
    nu doet iedereen het weer, ik vind dat ding er wel cool uitzien, hij is clean :D
    maar ik denk persoonlijk dat het niet meer om hardware zal gaan maar echt om de software
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina