[PC] nintendo's revolution

Discussie in 'Games' gestart door boss, 27 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Revolution zou toch gebruik gaan maken van holografische beelden, gecreeerd door een liggend scherm en een diagonaal geplaatste scherm, waardoor lichtbundels samenvallen en zo een illusie creeeren, van 3d beelden... Bron: cubezone.nl. Ik dacht dat hier de naam Revolution op terug zou slaan...
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    fuck fuck fuck, ben lang afwezig geweest, kan hier effe niet volgen, heb deze morgen enzo wel het filmpjes gezien van de revolution met het spelen in een virtuele wereld(en console zag er uit als een helm,...) dit zag er in mijn ogen gewoon fantastisch uit,maarja, het was waarschijnlijk fake, wat ik heel spijtig vind. En dan ben ik juist nog alle sites aant afgaan geweest, daar zeggen ze dit,daar dat, maar hier heb ik nog wat info:

    Revolution confirmed for 2006; will play DVDs
    Nintendo's next-gen console will also be around an inch tall; will support GameCube and DVD discs.
    Speaking to GameSpot several weeks ago about the imminent launch of the Xbox 360, Robbie Bach, Microsoft's chief Xbox officer and senior vice president, weighed in on the next-console race. He said he largely saw the next several years as a two-party conflict between Microsoft and Sony.

    "Nintendo is good and cute...and there's nothing wrong with that," he said. "They'll be a competitor, but in a different category almost. I don't think they have the same ambition that either Sony or Microsoft does in the more mainstream interactive entertainment space."

    Bach's words were presumably based on Nintendo's long-standing policy that game consoles should be for games, period. This philosophy was at the core of the company's current-generation console, the GameCube, which uses a proprietary three-inch disc format, versus the DVDs used by the PlayStation 2 and the current and next-gen Xboxes.

    However, it appears that will soon change. In a statement on its official Web site, the company "stated loud and clear that [it is] not to be overlooked in the next-generation home console race." Nintendo announced that its new console, code-named the "Revolution," will play DVDs and be backward compatible. "Nintendo's legions of loyal fans will be happy to learn that Revolution will be backward compatible, playing both Nintendo GameCube three-inch discs, along with its own standard, double-layered DVD discs in the same self-loading media drive," said the company.

    Speaking of DVDs, Nintendo also mentioned that the Revolution "will be about the thickness of three standard DVD cases and only slightly longer." This would make it the Japanese game giant's smallest console to date, as well as making it barely larger than Sony's new slimline PS2, which is about two times as thick and about an inch-and-a-half longer than a DVD case. Like the PS2 and the Xbox 360, the new Revolution will be able to lie on its side or stand on one end for horizontal or vertical display.

    Unfortunately, Nintendo's statement, which appeared strategically timed to deflate some of the hype surrounding the Xbox 360's unveiling, had few other specific details. It reconfirmed details revealed in Nintendo president Satoru Iwata's 2005 Game Developers Conference keynote address. Namely, it reconfirmed that the Revolution will be "wireless Internet ready out of the box" and will be powered by an IBM CPU and an ATI GPU.

    That said, the statement concluded with a tantalizing tease for Nintendo fans. "There's much more to Revolution that will be revealed over the coming months," it read, "but the combination of its compact size, wireless Internet, backward compatibility, quick start-up time, and quiet, low-power operation add up to the start of a great game system."

    Nintendo also confirmed what has been long suspected...that the Revolution won't arrive until next year. The last line of the statement read, "Get ready for the Nintendo Revolution in 2006!"

    By Tor Thorsen -- GameSpot
    POSTED: 05/13/05 03:38 PM PST
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    maar stel er kom wel virtuel realety(moeilijk woord...) dan kan je dat nooit in je huiskamer doen, dan loop je heel de tijd tegen een muur, maar bedenk: waar zou het wel kunnen?
     
  4. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Virtual Reality. :) (je zat er maar 2 letters naast ;))

    Er zijn vele niveaus te onderscheiden binnen virtual reality. Sommigen vinden met een controller een mannetje rond laten lopen in een virtuele wereld op je scherm al virtual reality. (De wereld op je scherm lijkt op de echte (reality), maar is dat niet (virtual).)

    Als er al een helm-achtige controller voor de Revolution uit komt zullen daar bijvoorbeeld rotatie-sensors in kunnen zitten zodat je naar links en rechts kan kijken door slechts je hoofd te draaien. (Dan zal er trouwens ook een LCD display in moeten zitten ofzo, want zodra je naar rechts kijkt zie je je TV niet meer. ;))
    Een VR-controller waarmee je écht in de rondte moet lopen om je game-karakter te versturen lijkt me geen reëel idee.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  5. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik denk niet dat Virtual Reality zo in elkaar zit hoor.
    De moving-sensoren zorgen voor handelingen bij bewegingen.
    Als jij Hyrule Field oversteekt in de nieuwe The Legend of Zelda dan heb je heus geen grasveld nodig om dit te kunnen spelen. Virtual Reality, zoals ik het zie, is een mix van Mind Control en Movement Control. Laat me het wat helderder maken.

    Mind Control is niets meer dan besturing door gedachten. En dan niet qua paranormale zaken, nee, het systeem is dan in staat om jouw emotie te lezen. In spannen zorgt ervoor dat je personage snel handelt/ rent. De richting die je op kijkt, voorwerpen die je bewerkt. Mind Control klinkt erg paranormaal, en zou daarom ook perfect kunnen zijn voor de Next-Generation opvolgers van bijvoorbeeld Second Sight. Maar ook in adventures of in reflexen met FPS kunnen dit soort handelingen goed van pas komen.

    Movement Control is, wat jij ookal uitdrukte, besturing qua beweging. Het is echter niet zo dat de schaal 1:1 is en dat je eerst 30 KM moet afleggen voordat jij klaar bent met dat ene level in Resident Evil ( Horror is zoiezo niets voor Virtuel Reality, de kans op een hartaanval is zo onaanzienlijk groot. ). Nee, de beweging van je pols is virtueel een mep met je zwaard. Het bewegen van je voet zorgt voor een loopeffect, en met de inspanning van Mind Control kan je beginnen aan rennen/ springen/ bukken.

    In mijn ogen kan het dus behoorlijk goed in je eigen kleine woonkamer.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :)
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kan die ook stofzuigen
     
  8. pls_devil

    pls_devil Guest

    inderdaad, straks kan je er nog mee koken 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2005
  9. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan nog veel meer!
    Maak er gezonde milkshakes mee.
    Of gehele pastagerechten.
    Voor meer info; Yorin, TellSell:

    [​IMG]
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was 2 weken nog bij Kassa van de Vara.
    De Magic Bullet werkt voor geen meter , blijkt een grote miskoop tezijn.

    Hoop niet dat dit ook voor de nieuwe Nintendo gaat gelden.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Virtual Reality gaan ze denk ik niet nog eens proberen. De echte gamers van de oude garde kenne vast de Virtual Boy nog wel. Hier heeft nintendo al eens virtual reality gebruikt en het werd een grote flop.
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar het is ook heel wat jaren geleden, in de tussentijd zullen ze het wel verbeterd hebben. Of de Revolution er gebruik van gaat maken zullen we moeten zien.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het op een tostie ijzer lijken.

    Het is knap van Nintendo om dit apparaat op meerdere huishoudproducten te laten lijken
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Komt niet bij Nintendo weg, naab. Is door fanboys gemaakt :+ En wacht maar af, de Revo wordt over een paar dagjes ook geshowed. Wordt slikker dan de 360.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het niet:cool:
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waar de neuk zeg ik dat het niet mogelijk is :{ Ik zei dat dat eerste bericht hier(dus in de thread) al gepost is, en dat dat tweede geloof ik AKA denk ik nog niet gepost is.

    Cubezone is een stront site :) Ze posten troep die ze al eerder gepost hebben, en hun forum ziet er al helemaal niet uit O-)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Een mogelijke voorkant

    [​IMG]
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ziet er wat simpel uit.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook al wit !!!!

    Waarom probeerd iedereen de ipod na te apen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dit is weer een onofficieel plaatje, plus dat hij niet wit is maar sort off metallic. Ik vind het er wel erg mooi uit zien moet ik zeggen, maar ik denk niet dat dit hem word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina