Release Xbox 360 en prijs

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karf, 15 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik tot nu to van de Xbox 360 heb gezien vind ik echt geweldig en ga hem ook gelijk de eerste dag dat hij in de winkels licht kopen! Maar waneer zou dit nu in Nederland zijn en hoe duur... (misschien wel €360 :9)

    Is hier al wat van bekent en wat hoop jij dat de release datum en prijs wordt.

    Ik hoop dat de redelijke prijs tussen de 250 en 350 licht en dat hij ongeveer in augustus uit komt.
     
  2. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    November - December
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    en wat is de prijs dan?
     
  4. darkspartan

    darkspartan Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    is nog niet bekend
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop een beetje realistische prijs, dan kan ik hem ook gelijk de 1e dag kopen, inplaats van eerst een half jaar wachten op een prijs verlaging :)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De prijs is nog niet bekend maar ik denk dat dat tussen de 400 en 500 euro wordt.
    Even offtopic: Bij de homepage van xboxworld.nl staat er: De grootste Xbox en Xbox 360 website van de Benelux!
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Beter wordt de prijs gewoon een euro of 300, dan kan ik hem ook betalen..
    om even mee te gaan in je offtopic, kijk eens op www.xbox360world.nl
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou is dat even tof :p
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie misgien of je de gewon xdoos games op de 360 kan spelen???
     
  10. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens eerdere berichten zouden ze de xbox360 vrij goedkoop kunnen houden. Dus ik hoop op een prijs vazo rond de 300 a 350 euro. Lager is de prijs denk ik niet. Wat wil je als je 3 cpu's erin hebt zitten. Is ook niet goedkoop. Denk dat de winst voornamelijk weer op de spellen gemaakt moet worden en niet op de console zelf.
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gok op €600, aan de ene kant vind ik het zelf ook te overdreven, maar aan de andere kant. Het is een dvd-speler, je kan er digitale camera en mp3 speler op aansluiten, alleen maar draadloze controllers. Zelf ben ik bereid om €600 neer te leggen, maar de helft van die prijs is natuurlijk mooi meegenomen. Ik hoop dat er direct packs zijn, met spellen erbij, de PGR3 Pack zou wel vet zijn :cool:. Ik vrees alleen dat het niet gaat gebeuren.
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een centrale thread voor de xbox 360;)(al is hij een beetje vol:D).
     
  13. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij Filmpjes gezien dat ze Forza en Halo 2 er op spelen aleen ik denk aleen die nieuwere games
     
  14. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop op zeker de helft, en het is vast allemaal leuk dat je allerlei andere snufjes erop zitten, maar dat gebruik ik toch niet en ik denk dat de meesten dat ook niet gebruiken, ja waarschijnlijk om het een keer uit te proberen. Een console is om te gamen, niets meer en niets minder.....
     
  15. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij ongeveer tussen de $400.- en de $500.- wordt
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind ik ook, maar ze zetten het er allemaal (ongewenst) op, waardoor ie weer duurder word dan als ze het gewoon een puur game-console zou worden.
     
  17. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht gewoon eerst een jaartje ofzo.. Goed voor m'n studie én myn spaarpot ;) M'n xbox (oude) verkoop ik wel voortijdig voordat deze vloedgolf komt
     
  18. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste Xbox was €500,- bij de Release. Ik kan me niet voorstellen dat ze deze goedkoper gaan leveren.
     
  19. thebazz

    thebazz ..:: XBOX 360 ::..

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het ook niet maar hij moet niet te duur worden omdat er dan niet zoveel van gekocht word denk ik, als de xbox 360 500/600 zou kosten zouden niet veel mesen hem kopen (niet veel hè? wel wat...) maar ik ben niet bereid er 500/600 € voor neer te leggen, dan speel ik nog wel ff door op xbox'1'
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dus ook 400 is het maximum. EN over de release die is eind dit jaar. Dat is bevestigd door microsoft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina