Need for Speed: Most wanted

Discussie in 'Algemeen' gestart door xtreme-gamer, 18 jan 2005.

1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Specifieke geruchten dan... Maar het lijkt me wel gaaf. Volgens mij komen er met de launch van de Xbox2 echt 20 games uit ofzo, dan kun je straks uit 10 pakketten kiezen ofzo... Ik hoop eigenlijk een beetje dat ze games gaan uitstellen uit angst voor elkaar (net als met Halo2), anders kan ik ze nooit allemaal spelen:) Ik heb dan liever dat ze er nog wat langer aan doorwerken en dat ze geleidelijk aan uitkomen allemaal...

2. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het beetje tunen maar dan dat je ook de politie achter je aan kan krijgen zoals bij Hot pursuit. Als da zo is dan is het zeker wel style, ik misde da heel erg geen politie bij NFSU1 en 2

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Yess, Ik vond NFSHPII een heerlijke game om te spelen, lekker door relaxte omgevingen scheuren met de mooiste bolides en eigen muziek van Jay-z en Beyonce op de achtergrond, heerlijk.

Daarna kwamen NFSU en NFSU2, twee stoere straatrace-spellen, waar je de gaafste auto's kunt bouwen, maar toch mis ik nu wel een keer dat superbolide-gehalte en tropische omgevingen, als ik te vaak straatrace met SR-bakken door een donkere stad.
    Ook mis ik de aanwezigheid van de Cops, dat is gewoon het ware leven, in een woedende auto de wouten te snel af te zijn..

Als de game een combo word tussen beide spellen en EA besteed er wat meer tijd aan, dan word dit voor mij de ideale game

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vaak het probleem met EA: ze rushen nogal eens wat games. Deadline is deadline (vooral gedurende de feestdagen). Is de game dan nog niet af, dan geven ze het vaak toch gewoon uit of stellen de game een jaar uit (bijvoorbeeld Battlefield voor de Xbox). Maar door de prachtige (niet sarcastisch) marketingstrategie die EA gebruikt verkopen hun games als een gek. Ongeacht de kwaliteit van deze games.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag officieel aangekondigd.
    Bron Gamer.nl

6. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    cooliejoolie, dat vind ik een goed bericht, achtervolgingen door de politie _O_
    dan word het spelen van de race games tog weer leuk, moet je niet alleen eerste worden maar ook de politie ontwijken 8)
    achjaa word tog weer ff wachten dan op deze game

7. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond NFS : Porsche het beste deel :). Voor die tijd erg mooi en veel leuke races en vooral ook mooie omgevingen. Je kon ook als factory driver aan de gang. Dat was egt vet, maja zo'n editie zal wel niet egt snel meer komen.

Ik hoop dat ze in deze nieuwe nfs wel wat meer 'originele' auto's hebben en niet alleen maar van die NOS-bakken. En ze mogen het rijgedrag wel ietsiepietsie realistischer maken dan met nfsu, want dat sloeg helemaal nergens op natuurlijk |:-

8. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd dit kan een flop worden maar het kan ook een gat in de markt zijn. mij lijkt ie egt vet. _O_

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze er ook een keer schade in stoppen, maar daar reken ik niet teveel op.

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    streetracen is ubercoole bolides + achtervolging met politie... :D
    wow dat klinkt goed, nu de afwerking nog he.
    Ik verwacht er tog wel veel van :)

11. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    kijk nu snappen ze het :D dit word echt mijn game! wanneer zal die ongeveer verschijnen dan? kan nu al niet wachten

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Najaar 2005 word de game verwacht dacht ik, dus november, net als Underground 1 & 2. Ik keek net een filmpje over de 360 en zag dat dat spel ook daarvoor uitkomt. Hoe zit het eigelijk, komt NFSMW nog voor de Xbox uit of alleen maar op de 360. Ik verwacht trouwens in dit najaar nog geen 360 in nederland. Weet iemand hoe het zit?

13. Neophyte

Neophyte Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt :

( the ) Need for Speed
    Need for Speed 2
    Need for Speed : Hot Pursuit ( 3 )
    Need for Speed : High Stakes (4 )
    Need for Speed : Porsche Challenge ( 5 )
    Need for Speed : Hot Pursuit 2

En van de Underground series, heb je dus 1 en 2.

Maar dit kan je dus niet vergelijken met de oudere Need for Speeds, dit had namelijk niks met echt straatracen te maken.

Gelukkig komt er nu weer een nieuwe game, uit de normale NFS reeks zeg maar. Die gewoon weer is als Need for Speed : Hot Pursuit en ook wel High Stakes :)

Kan niet wachten tot ie uitkomt

14. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het beetje vreemd. want hij komt op xbox EN xbox 2. dan moeten ze dus of 2 versies maken, of eentje met slechte graphix zodat de xbox het nog aankan. maar dat is nie zo aan de filmpjes te zien. maar het kost toch heel veel tijd om 2 versies te maken?? weet iemand hier meer van??

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kent EA toch wel he? Die maken voor ieder platform binnen een jaar een game. Soms goed, soms bagger.

Ben ook erg benieuwd naar deze, zeker nadat ik het filmpje gezien heb.
    Back to the old days.:)

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een schijthekel aan de NFSU games maar vind het wel altijd leuk om nieuwe screens van de volgende generatie te bekijken.

Hier dan ook een (volgens mij zo'n beetje de eerste ingame) screen van NfS Most Wanted

Edit, plaatje wil niet egt werken dus dan maar de url

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Vooral de laatste titel van Need for Speed toonde aan dat NFS-games niet tot de beste kwaliteits-racers behoort, maar ik vind ze allemaal wel zeer amuserend, ik heb me met ieder NFS-spel dat ik heb gehad nog zeer goed kunnen vermaken en ik heb er geen spijt van. NFS: Hot Pursuit 2, NFS: Underground en NFS: Underground 2 heb ik op xbox en, ondanks alle kritiek, vind ik ze alle drie gewoon leuk om te spelen.
    Ook staat me ver in mijn achterhoofd bij dat ik vroeger 'een' NFS speelde op de PC en daar heb ik me ook in weten te vermaken.

Ook lijkt me NFS: Most Wanted weer een titel die precies in het NFS-rijtje gaat passen. Niet de beste kwaliteits-racer, maar wel weer zeer vermakelijk, ook al issie van EA. Ook deze screenshot ziet er weer flex uit, maar screenshots zien er (IMO bijna) bij elk spel beter uit dan je uiteindelijk in het spel ziet. Ik hoop wel dat EA toch net iets meer aandacht in dit spel steekt dan ze bij de vorige titel gedaan hebben.

Waar ik ook benieuwd naar ben is de release en de prijs, aangezien de geruchten gaan dat NFS: MW zowel op Xbox 360 als op Xbox uitkomen. Mocht de release-datum (nagenoeg) gelijk liggen en de titel voor de 360 gaat €60 kosten, dan is het enigzins vreemd om ook gewoon €60 voor de 'mindere' titel op de xbox te gaan betalen. En andersom ook, mocht de gewone xbox-titel €60 gaan kosten, dan is €70+? teveel voor een titel op de 360, vind ik.

Maar hierbij kun je terugkijken naar de PSX/PS2. Een nieuw PSX-spel was volgens mij €45-50 (correct me if i'm wrong). Op een gegeven moment had je titels als Harry Potter en FIFA die nog op beide uitkwamen. Op de PS2 betaalde je €67,99 en op de PSX kostte de nieuwe game €29,99.

18. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal er van dat ze constant de Xbox en de 360 screens door elkaar gooien op verschillende sites! Sommige sites beweren bv. dat het Xbox screens zijn en andere dat het juist 360 screens zijn! :confused: lekker duidelijk!

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Kick deze topic even omhoog, want op Gamespot stond een wel erg gaaf filmpje van NFS:MW

Het filmpje is dus nog van de Xbox versie, ben daarom wel erg benieuwd hoe de 360 versie eruit zal gaan zien want de Xbox 1 versie ziet er al erg goed uit. :) En vooral eindelijk weer politie erbij, wat NFS juist zo leuk maakte.

Check (het Hit&Run filmpje)

Edit: Deze link is beter en staat er nog een nieuw ingame filmpje

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Juist het filmpje gedownload, maar ik kan het niet echt goed afspelen, er scheelt iets met de computer, fuck he!

Deel Deze Pagina