De Playstation 3 komt niet veel later uit dan de Xbox360, en de Cell chip (het hart van de PS3 ) is al klaar, dusja..
idd mortalexe, strax wordt dit deel ook niet perfect doordat ze in tijdnood komen en dat mag cker niet gebeuren.
Jammer dat ie dr nog niet is als launch titel, dat wel, maar ik denk wel dat het een slimme zet is.. Trouwens, heeft iemand al nieuws over de specificaties van de PS3? zoja kan je dan ff een link PMen? thnx
Bungie is al vanaf oktober aan Halo3 bezig dan, en stel dat hij in Q1 2006 uitkomt, hebben ze 1,5 jaar tijd gehad en ze hebben een team van 2x zoveel mensen er aan werken als bij Halo2.
ik denk wel dat ze Halo 3 nu wel echt goed moeten maken, of iig zoals velen Halo 3 willen zien. Want stel je voor dat ze 't nu echt goed verknallen, dan denk ik dat Halo wel eens de afgrond in kan donderen omdat deel 2 bij veel mensen behoorlijk tegenviel. Maar goed, ik denk dat de strategie goed is, nu nog kijken hoe die uitpakt.
Een erg verstandig besluit. Halo is een zeer populaire serie. Een release tegelijk, of net voor, de ps3 zou een hele hoop mensen overtuigen dat ze de Xbox360 willen. Dit soort aggresieve marketing strategien zou microsoft vaker moeten toepassen, willen ze succesvol zijn.
Hey mensen ksnap egt niet wat jullie zo slecht vonden aan HALO 2? Okej de single player was niet al te lang ma het verhaal is en blijft gewoon een top verhaal! Het einde was wel kut ja dat vond ik ook maar dat maakt HALO 2 geen slecht spel De multiplayer van HALO 2 is gewoon de beste multiplayer die je maar kunt bedenken en ze hebben er misgien wel iets meer aand8 aan besteed als aan de Single player ma daarom denk ik nu gewoon HALO 3 zen single player wordt gewoon over de TOP omdat ze nu niet zo heel veel meer aan de multiplayer hoeven te doen omdat die al super goed is. En om de andere reden namelijk er werken nou het dubelle aantal mensen aan HALO 3 als dat er aan HALO 2 hebben gewerkt dus dit wordt gewoon weer het spel van het jaar. En we moeten eerlijk zijn geen andere game kan tippen aan de HALO reeks.
je snapt niet wat we zo slecht vonden aan halo 2,allé kerel, halo 1 was qua single player gewoon 3 malen zo cool. Veel mooiere gebieden om te vechten, geen ge-ijl van dit en dat, en toen was alles nog origineel,...
ongelofelijk slechte economische zet. veel mensen die een ps2 hadden en twijfelen een xbox 360 te kopen besluiten waarschijnlijk nu wel een ps 3 te kopen, want daar hebben ze dan ook halo 2 op.
Hey maat kweet niet wat je nou aan het vertellen bent ma als ik het goed begrijp zeg je dat HALO 2 op de PS3 verschijnt ofwa denk het niet HALO is en blijft een exclusieve titel voor de Xbox 360 dus kweet niet wat je nu aan het vertellen bent?