[XOne] Wat willen jullie nog meer.

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 19 okt 2002.

  1. masterape

    masterape Guest

    Ik had een vraagje.Komt er ook zoiets als interent op de xbox,dat je kunt surfen enz.?En kun je een muis of keyboard op je xbox aansluiten?En de vraag van de topic wat zouden jullie nog meer wensen voor op de xbox?Mijn wens is internet(en dan bedoel ik niet alleen online gamen zoals met xbox live).
     
  2. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Ik heb ooit gehoord dat ene Bill Gates heeft gezecht dat de xbox geen toetsenbord of muis gaat gebruiken. Omdat het niet op een pc moet gaan lijken.

    Ik zou een soort email willen maar dan voice- email
     
  3. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is/wordt wel mogelijk om te internetten op de Xbox als het lukt om Linux om de Xbox te laten draaien. Tot nu toe kan dat alleen maar met een modchip, maar er is een prijs uitgereikt door MS van 200.000 $ om Linux op een ongemodificeerde Xbox te laten draaien.

    Wat ik nog meer zou willen op mijn Xbox? Euh..ik vind het eigenlijk allemaal wel goed zo. Maar voor internetten e.d. heb je een PC, is niet per se nodig op een console.
     
  4. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dit want ik dacht altijd dat het door iemad was gedaan die niet bekend wilde worden
     
  5. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hebt je nou aan internet op de xbox dat kan je veel beter op een pc doen want zo krijgt je alleen maar virussen op je xbox:{
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat dus meer is om beveiligingslekken op te sporen, niet om Linux echt te laten draaien :)

    Internetten (surfen) zal niet gaan via Xbox Live. Wel kan je (in-game) content downloaden (maar dat gaat niet via HTML pages).

    Dit hoort trouwens thuis in Xbox Live / LAN forum.
     
  7. masterape

    masterape Guest

    Ja maar kijk,wij hebben maar 1 gezamenlijke pc,dus je moet vechten voor een plaats.
     
  8. masterape

    masterape Guest

    Das niet helemaal waar wouter,want het gaat niet alleen over internet,maar wat jullie nog meer willen?
     
  9. GiN_AND_JUiCE

    GiN_AND_JUiCE 0_o

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten wat ik nog meer met de Xbox zou willen...voor mij is spellen spelen voorlopig wel genoeg.

    Als ik lekker onderuit op de bank op internet wil surfen gebruik ik m'n laptop wel :9

    O w8, ik weet wat...je weet toch, als je aan het gamen bent, en je moet onwijs nodig pissen, maar je zit midden in een gevecht met The Flood of the Covenant, en je wilt niet op pauze drukken...daar moeten ze wat op verzinnen (behalve luiers uiteraard..)
     
  10. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je op het toilet gamen:)
     
  11. GiN_AND_JUiCE

    GiN_AND_JUiCE 0_o

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah man...werkt niet als je net z'n 4en wilt multiplayen...
     
  12. masterape

    masterape Guest

    Zet je paar bakken om je heen,en klaar is kees8)
     
  13. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee das waar. Dan weet ik het ook niet.
     
  14. masterape

    masterape Guest

    Met zijn 4en om een bak gaan zitten en gamen en pissen te gelijk8)
     
  15. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    Ik zou het geen gek idee vinden om gewoon te internetten op de Xbox...ik bedoel...het lijkt me best comfortabel..lekker op je bed voor een mooi tv internetten en via msn met gasten afspreken om een paar potjes NBA en dan meteen overschakelen naar tha game...lijkt me great...
     
  16. masterape

    masterape Guest

    Ja lijkt me ook wel,thuis komen ff huiswerk,tvtje aan plu xbox,ff msn,XBW bekijken naar het nieuwste nieuws enz.
     

Deel Deze Pagina