Virtua Tennis rulezz Echt een geweldig cool spel om met 4 man te spelen na een avond stappen! Ik zag gisteren toen ik het XBM doorbladerde dat er wel 2 tennisspellen in stonden, maar die kregen allebij maar een mager 6je... Ik zou dus zeggen: laat virtua tennis maar komen!
Speel Virtua Tennis altijd in de arcadehallen.. Zo'n vette tennisgame. Maar volgens mij komt 'ie niet eens naar een console .. Damn. /me slaps Sega.
pas Vt op de pc gespeeld...KUTspel weinig slagenvariatie, echt arcade maar weer niet arcade genoeg om leuk te zijn (Mario Tennis) nope not for me pleez
VT is gewoon het spel, iheb het gespeeld op de DC Superspel zeer verslavend, veel uren in gestopt. op de PC is het niet een leuke poort, je meot het spelen op een TV. €lp
Als jullie Virtua tennis 1 goed vinden moeten jullie zeker deel 2 eens proberen op de Dreamcast. Deze is nog vele malen beter, ik vind het 1 van de beste games ooit!
weet je welk tennispel ze moeten uitbrengen VIRTUA TENNIS 2K3 ,zou geweldig zijn! elke dreamcast bezitter weet waar ik het over heb! dit niet normale goed afwerkende tennispel. IK WIL VIRTUA TENNIS 2K3 NU METEEN!