Ik wil die van mij ook wel poste maar het bestand is te groot dus ik snap niet hoe je hem kleiner kan make
deze is perfect alleen de Nl weglaten of een grotere wagen nemen maar die andere zag ik echt niet keep up the good work *)
links en rechts Kan iemand mij verteleen hoe ik deze logo,s dus niet gespiegeld aan de andere kant krijg dan hoor ik het graag!!
is copy dan voor meerdere layers? hier een kort filmpie van de xboxworld car! http://home.kliksafe.nl/avee/zz.mpgrechtermuisknop opslaan als!(42mb!???????)
Mwoah! Hoezo kort, wat voor filmpje is dat? Maar bij copy weet je zeker dat de grotes kloppen, duurt idd wel wat langer maar dan heb je het ook goed he!
Leuk gemaakt die car Appie Maare je praat erg irritant btw met altijd aan het einde een Vraagteken (? )
2 van mijn Forza creaties.. 2 van mijn Forza Mini's.. (mat) Zwart met oranje strepen en rood/wit/blauw op de motorkap is mijn eigen D1 Mini (al mijn auto's hebben zwart met oranje strepen thema), en die zilveren met zwart heb ik voor een maatje van mij gemaakt, DJ Sven.. Tis zijn 'bar' logo (www.svenscafe.nl).. 45 lagen aan iedere kant .. Nevski is z'n gamertag (mocht je je afvragen wtf er op de achterkant staat).. Overige foto's + klein filmpje.. _0/