Halo 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maud, 15 mei 2005.

1. Maud

Maud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

Ik ben gisteren met Halo 1 begonnen, tot nu toe ging het redelijk maar ben nu lost...dus graag jullie hulp !!

Ik ben over de Light-brug heen gekomen en heb net op 3 velden mensen gered van die enge beesten. Maar wat nu ? Waar ik ook heen ga, ik kom elke keer bij dezelfde velden uit en zie geen nieuwe uitweg voor een volgend level.

Ik lees graag jullie tips !

Groeten
    Maud

2. Maud

Maud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, en ik heb al op de site gezoch maar daar kan ik alleen maar topics vinden over HALO 2 (en ik mag blij zijn als ik daar ook mee kan starten)

GR.
    M

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waarschijnlijk verschijnt na een verloop van tijd een oranje(?) pijl die je kan volgen.

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    het is voor mij iets te lang geleden dat ik het heb gespeeld, maarhier staat een walkthrough....kun je het zelf even op zoeken: http://www.gamespot.com/xbox/action/halo/index.html

Als je een klein beetje naarbeneden scrollt zie staan: FAQ/Walkthrough by NeoGamer....klik dit.....

Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    in alle drie de3 velden moet je iedereen afmaken (covenant) als je der ook maar 1 laat leven dan komt de pelican je niet ophalen dus zoeken en afslachten....... dus

7. Maud

Maud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top dank je wel ! ik ga het morgen gelijk proberen ...

8. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
  9. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    :) Geinig dat er nog iemand is die halo 1 speelt.

(mocht je er nog niet uit komen: www.gamefaqs.com)

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geinig dat t een meisje is ;)

11. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    He Maud! De Idol finalist. Heeft eindelijk genoeg platen verkocht zodat ze een 2de hands Halo 1 xbox pack kon kopen ;)

12. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja man vind ik ok is echt wazig als ik da nou weer ga spelen me tda klein pistool da inzoomt en je kan maar 1 geweer dragen :)

truowens waar kom je vandaan uit mierlo

13. timmy

timmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    boring!!!!

14. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 ruled halo 2 echt wel (singleplayer) en daarom vind ik het niet raar dat ze deeltje 1 speelt, doe ik soms ook wel eens als ik een leuk level wil doen. (en ja ik heb deel 2 ook)

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo 1 echt al 2x uitgespeeld bij een vriend op de xbox en al iets van 8x op de PC (k had toen nog geen xbox) , ik lul echt niet. Ik vond de single player van Halo 1 echt geweldig.
    De multiplayer ook wel, veel opties, veel betere maps dan in deel 2, alleen geen live.

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het nooit uitgespeeld ik kwam niet door het laatste level heen dat racen lukt niet.|:- Voor de rest heb ik het level "Halo" wel erg vaak gespeeld!

Je moet gewoon goed rondlopen dan vind je vanzelf wel iets. Anders gebruik die eerder genoemde Walktrough

17. Maud

Maud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je die krijgt dan ga je dat uitproberen .. enne ik loop altijd achter met dit soort dingen

18. Maud

Maud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geinig he ?!?! Ze bestaan echt ... mijn man vind het maar niks ..en die Xbox moet toch gebruikt worden dus doe ik het maar .... :) :)

19. Maud

Maud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ben ik nog niet hoor .. maar het lukt al aardig .. Met jullie hulp kom ik een heel eind !

20. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders zet je ff alles in 1 bericht ofzo ;) maar goed, Halo 1 heb ik 1x helemaal uitgespeeld en daarna hoefde ik 't nooit weer. De campaign was leuk voor zolang 't duurde, niet meer, niet minder.

Deel Deze Pagina