Halo werkt niet meer!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tompy, 19 okt 2002.

1. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen
    ik heb problemen met halo.
    ik zat vast in het level daar in de jungle en dan heb ik er toch uit geraakt maar op het moment dat ik overging naar het level:"The libary".flipte het.
    de cd is damaged of dirty en kheb ze al paar keers afgekuist en er weer in gestoken maar niets helpt.
    dan heb ik opnieuw geprobeert en het begon dan te loading
    en het keerde dan terug het komt dan zwart loading maar het keert dan terug en opnieuw de cd is damaged of dirty.
    wie kan me helpen?
    Daaag
    Tompy.
    ]:- :confused:

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eerst es of de cd echt vies of gekrast is. Daar ligt het misschien aan. Probeer hem dan ff in een andere Xbox. Dan weet je of het aan je disc of je box ligt. Als het de disc is ruil je de disc, als het je box is laat je hem fiksen.

3. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen.

hey stijn
    maar ik ben zeker dat het niet liegt aan mijn box want al mijn andere games werken er op.
    maar als ik halo heb gekocht was er maar 1 franse maar over.
    kvroeg dan aan de kassa hebben jullie gene engelse en ze gaven me ene die al open was dat plastiekje was al open gescheurd.
    nu is mijn broer met mijn moeder het spel gaan terug brengen naar de fun (coemancentrum)
    daaag
    tompy
    ]:-
    :confused:

4. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ff je savegame verwijderen! Ik denk dat ie t dan wel weer doet.

5. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    kzit wel in het 7de level denk ik en ik heb dan heel veel tijd nodig om weer terug te keren naar het 7de level :the libary
    en kspeel nog maar op easy.
    maar kdenk dat ik van de fun een nieuw spel zal krijgen
    daaag
    tompy;) }:] :cool:

6. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ok had hetzelfde probleem met mijn Eerdere Halo disc , ik had hem geruild in de winkel voor een andere (kon heel makkelijk) en die andere Disc deed het wel gewoon ,
    Het is een Fout op de Disc waarschijnlijk. Het ligt 99,9% niet aan je Xbox zelf.

Ik had het probleem toen ik bij het SWAMP level aan was gekomen.

Succes met de Inwissel

7. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    thx
    denk je dat je zomaar een nieuw spel krijgt
    met kasticket
    dat hebben we nog en de xbox hebben we daar gekocht
    dus ..........:confused:
    daaag
    tompy

8. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

daaaaag!:D

9. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de save wissen en dan op normal gaan spelen

10. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe Xbox

Ik had eerde dit jaar ook problemen met Halo en na 4 andere Halo DVD's ging mijn Xbox helemaal flippen.

De graphics in het beach level zagen er niet uit.

Textures werden uitgestrekt over de hele map waardoor ik af en toe duur enkele muren van textures reed.

Ik heb toen mijn Xbox terug gebracht naar de winkel en die heeft hem opgestuurd naar Micromedia.
    Achteraf bleek dus dat ik de support lijn had moeten bellen want dan hadden ze de Xbox bij mij thuis opgehaald en opgestuurd naar het reparatie centrum in engeland.
    Ik had toen afgesproken met Micromedia dat hij de Speelgoedwinkel op zou bellen om te zeggen dat ze mij een nieuwe Xbox konden geven en dat ze ze het verschuldigde bedrag op de rekening van de Winkel zouden storten.

Ik dus die nieuwe Xbox gehaald en hij was nog een stuk stiller en sneller dan de eerste.

Misschien was dit mijn straf omdat ik de Xbox op 13 maart al in huis had.

back to the topic:
    Als het aan jouw Halo DVD ligt hoor je een nieuwe te krijgen van de winkel want je hebt er een jaar garantie op.
    Jouw winkel moet dan bij Micromedia een Formulier aanvragen en invullen en met het spel terugsturen.
    Bij Micromedie zullen ze vast stellen of het aan de DVD ligt en sturen ze aan de winkel een nieuwe DVD terug.
    Ik zou als ik jou was dit even aan de winkeleigenaar vertellen.
    En zeg ook dat hij jou een nieuwe DVD terug moet geven.

Als er toch problemen zijn moet je even met Micromedia contact opnemen en moet je je probleem uitleggen en hun zorgen er zeker voor dat alles goed komt.

Ik denk dat het het beste is als je een mailtje stuurt naar niels@micromedia.nl
    of
    sylvia@micromedia.nl <- verkoop afdeling (had mijn probleem opgelost)

Deel Deze Pagina