Wat moet ik van deze game verwachten?? Wordt het een topper?? Ik heb al ingame filmpje gezien maar het zag er best redelijk uit.! Kunnen hier aub een paar mensen hun mening ove rgeven.??
Het krijgt spijt genoeg geen al te goeie recensies. Ik denk niet dat ik het ga kopen. Ik ben nochtans en LoTR fan.
Pffff.. Geen idee.. Volgens mij geldt dit voor beide.. Alleen bij die van EA is alles exact nagebootst van de film.. En ziet er werkelijk cool uit, misschien 1 van de mooiste PS2 games. Ik heb eigenlijk geen idee of die voor de Xbox kwam.. Volgens mij wel. .
die van het boek lijkt me vetter, omdat ze dan ook alle dingen hebben die in de film zijn weggelaten. Maar zoiezo die games gaat waarschijnlijk allebij wel sucken. Net als elke game gebaseerd op een film moet je aan een verhaal houden, naast dat verhaal moet je precies de juiste caracters hebben! Je hebt geen vrijheid om de game perfect te maken. Daarom is buffy denk ik niet geflopt omdat dat meer gewoon een episode is, het verhaal is helemaal zelf verzonnen.
die van EA is volgens mij exclusief voor de PS2 die van EA rules...... misschien komt die alsnog op de Xbox uit als het goed verkooopt op de PS2.
Die van EA is meer een hack and slash game, en volgt precies de film, en ook precies hoe de personages eruit zien enzo.. die van vivendie is meer een actie adventure game, die meer vrijheid heeft, en het boek volgt, dus ook de dingen die niet in de film zaten.
Jup Shriko is right. De eerste recenties van de door Vivendi uitgegeven game zijn echter niet lovend. Daarintegen wordt The Two Towers van EA wel geprezen. EA doet het marketingtechnisch natuurlijk ook veel slimmer door nu The Two Towers te releasen en niet een jaar na dato nog eens met The Fellowship of the Ring te komen, zoals Vivendi doet. Maargoed, ik heb nog niets gespeeld en wacht dus nog even lekker af
De EA (Ps2) laat je het verhaal volgens de film beleven uit het gezichtspunt van aragon (strider) Gimli (hakbijl gast) en Legolas. en is redelijk linieair en simpel maar voor de PS2 revolutionaire gephics. Vivendie gezichtspunt vanuit Gandalf Aragon of Frodo, volgt het boek en schijnt dieper te zijn en meer op een adventure dan op hack and slash te lijken. Duidelijk he
Nou, ik heb alleen de film gezien, maar die sfeer en avontuur zijn goed voor een spel, maar aangezien de Vivendi-titel niet zo goed blijkt te zijn wacht ik maar even op een andere LoTR titel, anders leen ik wel zo'n spel van Arthur (X-ray), die is zo'n fan van die ring-boeken, die koopt het wel...Maar ik heb wel zin een een spannende RPG-adventure, zit altijd lekkere sfeer in. Jammer dat we nog zolang op Fable moeten wachten...
wat moet ik me voorstellen bij deze game ? een soort morrowind met grotere gevechten of iets heel anders ? morrowind lijkt me btw ook wel strak met die grooooooote speelwereld maar goed daar gaat het hier helemaal niet over t klinkt opzicht best cool, lekker orc's slachten...
En hier is een review van de xbox versie van (Vivendi's) LOTR te vinden. (Volgens mij zijn ze als een van de eersten) http://www.gamespy.com/reviews/october02/fellowshipxbox/ Veel leesplezier.