Xbox 360 en "normale" tv?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheProf82, 17 mei 2005.

1. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of je met die nieuwe consoles(bijv. xbox 360) wel genoeg rendement haalt uit die super specs, aangezien de console gemaakt is voor HDTV. Zullen de games er wel mooi uitzien op een normale tv? Ik zelf heb een breedbeeld tv maar ook ik twijfel voor de kwaliteit!

2. HazardNL

HazardNL Dark Sector

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je Xbox 360 games op een normale tv speelt wordt alles heel erg lelijk, gaat alles over op low-res textures, de reso verlaagt naar 2x5, wordt de AI uitgeschakeld en alle lichteffecten zullen worden uitgeschakeld en de framerate krijgt een maximum van 5 fps 8)

Voor zover ik weet, is het zonder HDTV alleen niet zo'n vlijmscherp zoals je op de meeste screens ziet, en de resolutie een stuk lager zijn. Hoewel het er op een HDTV een stuk netter uitziet zullen 360 games op een normale tv er ook nog prachtig uitzien :)

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Er is natuurlijk nog genoeg verbetering voor de normale TV. Zien games er op de normale TV net zo mooi uit als een DVD? Nee ik dacht het niet, en in principe zou dat uiteindelijk we moeten kunnen...

4. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het begin zullen graphics nog wel een beetje uit zien als bij xbox 1. Ook de res. Behalve bij Gears of War. Hier zijn de graphics al über mooi met een normale tv. De resolutie is alleen nog steeds superlaag. Maar ik heb gehoord dat je bij X360 ook instellingen kunt veranderen wat betreft verschillende tv's, bijv. lcd-tv en zo. Je hebt zo verschillen in kwaliteit beeld. Persoonlijk spreekt mij dit erg aan. Dit heeft een ps2 (volgens mij) en een gamecube niet. Bij xbox kon je wel instellen of je een breedbeeld had of letterbox of 4:3 tv had. Je kunt nu ook instellen of je een 720ps of zoiets hebt.

5. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dus op mijn breedbeeld tv met pixel plus(meer pixels dan normaal) zal de xbox 360 er nog cool uitzien?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja, alleen op HDTV ziet het er nog indrukwekkender uit ... je haalt niet alles uit je xbox ... Ik heb ook een pixelplus ... dus je zit tussen de normale tv en de hdtv in

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur kost zo'n 'tussen in' tv ong.? Of hoe kan je zien dat je die hebt?

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dat kan met deze xbox ook al, mits je een NTSC xbox hebt met high def pack.

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de HDTV's al kopen in nederland bij de media markt bijvoorbeeld? Als ik er 1 koop MOET het minimaal 80 cm zijn! Ik heb nu een 82 cm Sony breedbeeld. Heb geen zin om ''acheruit'' te gaan van grootte scherm.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja kan, kost wel wat:p

82cm : JVC HV-32P40b

Prijs: € 1099.00

Deze is nog relatief goedkoop :p

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG!! kom ik aan met m'n tv'tje uit het jaar nul :confused: damn... moet ik ook nog es voor een knappe tv gaan sparen......

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    1100 euro is nog te doen.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, als je broer een hoofdprijs wint bij een game ;) Voor een normale student moet je nog ff sparen ;). Kheb net 3 maand geleden een nieuwe tv aangeschaft en ik ga der niet appart voor de xbox 360 een nieuwe kopen. Dan maar op een normale tv.

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    1100 € tjes valt echt wel mee voor een 82 cm HDTV van JVC, ben benieuwd.

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zien de games op een 37cm er dus erg lelijk uit? (normale tv) :mad: Ik heb niet echt zin om een nieuwe tv te kopen

16. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet.. want het detail van de game blijft verder precies het zelfde.. het ziet er alleen allemaal niet zo "strak" uit als op een hdtv.. je kan het vergelijken met games op je pc.. een game ziet er in 800x600 nog wel netjes uit. (met anti alias) maar in 1600 x 1200 ziet het er al weer "strakker uit" ...

nu ik dit zo typ. zou dan de xbox 360 ook de anti aliassing naar beneden schroeven als je speelt op een hdtv? want meer pixels geeft minder "trapjes"? om de prestaties het zelfde te houden?

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Word het beeld dus niet slechter dan de XBOX op een 37cm[/] TV? Maar ziet het er wel een stuk mooier uit op een grotere TV? Ik hoef niet perfecte kwaliteit maar het moet er wel gewoon goed en vloeiend uit zien. De graphics van de XBOX zien er wel gewoon uit. Maar zal het wel ongeveer als de XBOX eruit zien of iets mooier of iets lelijker op een 37cm TV?

18. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    HDtv dus, zal het eens bij mijn vriendin gaan lanceren , dat ik naast een playseat (net gekocht) Forza uit Australie over laten vliegen en stuurtje van Speedster 3 uit Duitsland, straks ook een nieuwe TV nodig heb bij mijn nieuwe Xbox 360.

We hebben al 2 normale TV's van 72 CM, 1 van 55 CM en een beamer van de zaak.

Ik geloof dat zij mijn hobby straks ECHT niet meer begrijpt :)

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb ook geen zin om speciaal een nieuwe tv te kopen voor mijn nieuwe console.

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    met films enzo heb je tog ook realistisch beeld? dan kan het tog ook zo worden op een xbox360?
    ik bedoel dat een film(speelfilm) er gewoon realistisch uitziet dan kan dat tog ook als je er een xbox op aansluit(mits de game zo mooi is)

Deel Deze Pagina