[PC] [E3 2005] PS3 Killzone

Discussie in 'Games' gestart door NapoleJon, 17 mei 2005.

  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stroomt zoals verwacht nogal wat videomateriaal naar binnen van allerlei next-gen games, maar vooral Killzone en Gears of War vielen mij erg op. Killzone is voor de PS3 in de maak en Gears of War voor de Xbox 360.
    Nu gaat deze draad niet over Gears of War dus hier kun je een stukje ingame footage zien van Killzone voor de PS3. Het ziet er echt ongelofelijk mooi uit, vooral de explosies vind ik nog nooit zo goed weergegeven in een spel.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Deze twee games vielen mij ook erg op (en er zaten nog wat toppers tussen).
    Jammer dat het filmpje zo scripted was, maar zou mooi zijn als de uiteindelijke game echt zo een beleving was.
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Die animaties zijn ook echt te mooi voor woorden.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je nou echt dat dat filmpje in game beelden heeft laten zien? ik geloof er niks van.
    * ten eerste.: waar is de hud?
    * ten tweede: als mensen al ziek worden van het spelen van half-life2 door de "schommelende" beweging van de camera? wat moet er dan gebeuren bij het spelen van kill zone 2 als het daad werkelijk ingame zou zijn..??
    * ten derde: ziet het er allemaal niet erg scripted uit?

    maaaarrr.. mocht het echt ingame blijken te zijn. dan wil ik het wel graag een keer in het echt zien..
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het is scripted, zoals ik zei, maar dat zijn meerdere filmpjes.
    Of het echt in-game zo wordt is afwachten.
     
  6. I.T.C.H.

    I.T.C.H. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mond viel wijd open bij het bekijken van dat filmpje van Killzone.
    Mijn eerste gedacht was: damnnn :)
    Het ziet er wel ingame uit, ondanks het ontbreken van een HUD en dergelijke ...
    Waarom zouden ze een cutscene maken vanuit first person met zulke zotte graphics, om ons dan binnen enkele maanden teleur te stellen met mindere grphx ...?
    het ziet er echt lekker uit
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoop wel dat de gameplay stukken beter gaat worden want deel 1 was echt bagger. En het online gedeelte van deel 1 zullen we maar helemaal vergeten...
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Om de boel te verkopen? Ze willen iedereen versteld laten staan etc. en dat is logisch.

    Mij hebben ze in elk geval al voor zich gewonnen. Ingame of niet. Ik wil die machine, ik wil Killzone, ik wil een 360, ik wil, ik wil, ik wil!
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja het zelfde geval was bij Halo2. Dat level hebben we helemaal nooit meer terug gezien. En ook daar zat volgens mij geen HUD in..........maar dat weet ik niet meer zeker.
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je nog bij de onthulling van de ps2 hoe ze gt 2000 lieten zien en hoe fucking mooi dat eruit zag???

    toen deden ze ons ook geloven dat dat de graphics zouden worden...
     
  11. I.T.C.H.

    I.T.C.H. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mja inderdaad, toch straf dat wij consumers ons laten doen.
    Btw, op forum van xpower.be staat dat
    het filmke een showcase vid was van een engels (uit sheffield) vid bedrijf, geeneens van een developer, laat staan guerilla!!!!!!!!

    bedoeld om te laten zien wat zou mogelijk moeten zijn op ps3 ...
    goe bezien
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Typisch Sony om veel mooie filmpjes te laten zien, maar weinig ingame beelden, terwijl je zou denken met die Cell toch welis wat ingame konden doen, het enige wat ik tot nu toe mooi vond was de Unreal Engine 3 (in game) maar die ziet er hetzelfde uit op de Xbox 360. Xbox 360 heeft al aardig wat ingame laten zien, Ghost Recon 3, PG3, Dead Or Alive 4 enz enz...maar goed hopelijk zien we wat Ps3 ingame deze E3 nog.
     
  13. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Sony en M$ dat al eerder gedaan hebben mischien? |:-
    De consoles worden krachtig, maar ook weer niet ZO krachtig dat je dit allemaal opeens op een scherm ziet hoor;)

    Tis een CGI filmpje die erg tof is! en tijd zal het zeggen hoe de "echte" footages eruit komen te zien
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien ziet er iets minder uit, maar ze kunnen niet van dit filmpje naar 50% van deze graphics stappen want dat ziet er niet uit. Ik denk eerder dat het een pre-render is van de omgeving als het al een pre-render is en dat de echte wereld eromheen niet veel lelijker zal zijn. Is het minder mooi? Vast wel maar het zal zeker in de buurt komen. Je moet niet onderschatten hoe ontzettend krachtig die cell is. Sony laat in die persconferentie een chart zien waar ze in de top 5 van supercomputers staan meen ik. Dat is toch een fenomenale prestatie. Dit soort graphics op 3x de xbox1 reso... Liegen doen ze echt niet want als ze je nu lekker maken en het uiteindelijk heeeeel erg tegenvalt maken ze zichzelf ongeloofwaardig en belachelijk.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  15. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Killzone ziet er echt vet uit zoals de meeste nextgen games.
    Men mond viel ook open bij ghost recon3
    Zo zie je maar ingame kan het zoo veel meer dan de huidige xbox1!
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja tuurlijk. De nextgen consoles zijn bijna super PCs. Zo sterk is de XBox1 nu ook weer niet...
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje zielig om next gen te vergelijken met de huidige xbox.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja het is bijna een SNES met een GameCube vergelijken |:-
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat level van halo2 zat dan wel niet in het uiteindelijke spel, maar werd wel terplekke gespeeld daar. kilzone was een filmpje. ingame of niet.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien dat hij ook nog een keer speelbaar zal zijn...
     

Deel Deze Pagina