hallo, Aangezien wij vaak samen spelen wil ik vragen of iemand tips heeft voor multiplayer games. Split-screem vind ik niet zo geweldig. Ik vind het juist leuk als er samen of tegen elkaar gestrijd moet worden. Wie kan mij een tip geven? Ik weet niet of dit topic er al is geweest, kon het in ieder geval niet terug vinden.
Wat bedoel je nu? je kan in split screen toch ook samen en tegen elkaar strijden(halo1, halo2,...)...?
ja dat weet ik maar vind het split screen vervelend. gewoon een game op een scherm met meerdere spelers.
Ja dan moet je 2 xboxen met elkaar linken(met een linkkabel) en dan moet je ook 2 tv hebben wel.Dat is wel enorm cool om te spelen, games als splintercell chaos theory, doom 3,... echt sjiek!...(zo kan je niet op de ander zijn scherm kijken, en maakt het het veel realistischer en fijner!)
dr zijn wel spellen die je op 1 tv kan kijken, ZONDER split screen. al weet ik zo snel niet welke dat dan zouden zijn
ook dead or alive (oa xtreme beachvolleyball en doa3 ) en anders moet je linken. (system link) met meerdere xboxen en tvs tegen of met elkaar. maar dat heeft boss al verteld
ja en die ene game.. waarmee je uhm ja die ene.. dat je scherm in 4 wordt gedeeld.. maar soms ook 3.. maar het kon ook in 2 zijn.. maar dat weet ik niet zeker.. slotje?
dank voor zover. nog meer tips. ??????? ik ben echt op zoek naar een geweldig spel voor meerdere spelers Gabb
Met Halo heb ik en mijn broer wel erg mee vermaakt vooral de coop maar ook ook splitscreen maar dat hoef jij dan niet meer Ook een racespel is met zijn tweeen leuk!
Bij sommige spellen kun je zonder split-screen spelen, maar kweet nog niet zo gauw een spel want ik speel niet zo vaak met multiplayer dus...
Fushion Frenzy, die is erg leuk als je met zn 4en bent. Amped 1: dan kun je met 4 spelers spelen, zelfs met 1 controller. Je speelt in dat speelt nooit tegelijk samen. De ene speelt en haalt een bepaalde score, dat moeten de anderen zien te verbeteren. Verder zou ik het niet weten EDIT: fushion frenzy was genoemd, maar jah
haal dat ijshockeyspel van microsoft, niet de NFL serie van EA, maar een andere serie, dat is op een scherm met zijn 2en en echt super gaaf. Als je er goed in wordt wordt het steeds leuker. Ook dat rugby spel van dezelfde uitgever is top!
en anders wacht je tot 10 juni, dan haal je GTA SA,kun je ook samen, nei tsplit screen, wel lekker inbreken en andere leuke activiteiten
ja die zat ik ook al aan te denken en anders idd fuzion frenzy en mashed of een sportspel zoals bv. fifa, nfl, nba, topspin dat soort zooi suc6!!!