Ik zal je morgen wel weer president maken, maar weet iemand hoe je plaatjes vanaf je digitale camera naar je pc kan krijgen? We hebben wel zo`n apperatje genaamd Sandisc ofzo Camera is: Camedia, olympus c-300 zoom
Wij hebben ook dat Sandisk apparaatje. Je moet gewoon het kaartje dat je in je Digi Camera hebt zitten, in die Sandisk doen, en dan krijg je vanzelf een venstertje..verder kom je er zelf wel uit.
Mensen kan ik nog joinen bij deze carclub? Weet dat er maar plaats is voor 25 mensen maar hopelijk kan ik deze nog joinen want het lijkt me ideaal om met andere mensen iets op te zetten.
8 uur... ok! heb het met een stickey note op m'n tv geplakt zodat ik het niet vergeet... (het is helaas nodig :{ ) edit: m'n favo car is momenteel de Ford GT favo track weet ik nog niet
sucks ik baal nu echt dat ik geen xbox live heb, maar zodra ik dat heb ga ik ook bij de club. favo auto=Ferrari 612 scacaglietti favo track=laguna sega en dat terwijl ik hem nog niet eens heb!!! ga hem morgen bestellen. (denk ik) jullie spelen toch wel zonder codes anders is er niks aan.
hmmmm ik ga hem binnenkort ook kopen(morgen) en ik heb x-box live... dus na een dag of 3 gamen join ik de online club als het kan?
en vind jij hem fijn rijden dan???(jaywalker) want de remmen zijn niet geweldig die moet je wel aanpassen
ik heb er nog niet zo heel vaak in gereden.. ben op dit moment meer met timetrails bezig @unrealhalo, wie ben jij dan? zeker een nieuwe gamertag?
Mja ik kon niet komen kheb morgen proefwerken, ow btw verander me favo auto ff in een Tommy Kaira R34 omg wat een snelle bak, vanmiddag van een Enzo gewonnen op Nürburgring, ok hij had geen überdriving-skills maar toch.
ja jammer dat ik steeds laatste was Maar ja da krijg je als je nog geen goeie autos hebt he... Toch nog maar wat meer carreer doen