presentatie 360 - eigenlijk apple

Discussie in 'Algemeen' gestart door cydroid, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mailtje doorgekregen van anp ik schrijf hem effe over:

Tokio (ANP) - Het Japanse elektronicaconcern Sony ziet geen kans dit jaar zijn niuewe spelcomputer op de markt te brengen. Het concern heeft laten weten dat de Playstation 3 pas in het voorjaar van 2006 in de verkoop komt. Concurrent Nintendo liet eerder al weten zijn nieuwe console, met de codenaam Revolution, ook pas volgend jaar in de winkels te kunnen zetten.

Daarmee hebben de twee een achterstand opgelopen op Microsoft, dat zijn nieuwe spelcomputer nog voor de belangrijkste kerstseizoen klaar heeft, zoals het vrijdag bekendmaakte. Daarmee lijkt microsoft met zijn Xbox 360 voorlopig de winnaar te zijn in de heftigste strijd om de computerspelletjesfanaat.

Microsoft presenteerde de nieuwe xbox vorige week met veel tamtam. Computerdeskundigen hebben echter al snel de nodige vraagtekens gezet bij de mogelijkheden die het nieuwe apparaat volgens het concern biedt. Bij gebruikelijke tests bleek de spelcomputer minder krachtig te zijn dan het softwareconcern had gezegd.

(de volgende aliena is belangrijkste)

Volgens de Amerikaanse computerinformatiedienst CNET heeft Microsoft gezegd dat de beelden die afgelopen week bij de presentatie van de xbox 360 waren te zien, niet uit de spelconsole kwamen, maar uit een computer van Apple. Het zou om een tussenoplossing in de ontwikkeling gaan.

Het was nog niet duidelijk of op de nieuwe Xbox, die dit jaar in Noord-Amerika, Europa en Japan beschikbaar komt, de spellen van de oude kunnen worden gespeeld. Dinsdag liet Microsoft weten dat dat wel mogelijk is en dat er 160 nieuwe games in ontwikkeling zijn. Sony heeft al eerder gezegd dat op de Playstation 3 alle spelletjes van de voorgaande versies kunnen draaien. Ook hiervoor hebben de spelletjesmaker grote belangstelling.

nouja hier lees je dus de filmpjes komen uit een apple :) nahja ik heb nog steeds hoop voor de komende xbox hoorm aar d8 is toch wel leuk weetje

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Eh Apple? Dat J.Allard dat niet live deed kon ik ook ruiken, maar uit een Apple pc... Ipod's zijn als je bij M$ werkt al verboden, en dat meen ik serieus.

3. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    nahja ipod is nu compatible heh met je nieuwe practige xbox 360 :) maar effe lostaand van dat apple werkt al zolang heh met multi proccesor chips dus op zich wel goed idee om dara op te simuleren

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mensen hebben geen idee waar ze het over hebben. Enough said. :cool:

5. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    pff :p

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is toch niet waar. Hoe konden die mensen bij mtv dan op de 360 gamen!!

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, de Xbox 360 developing dinges draaiende toch op 2 G5's? nuff said:confused:

8. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    dat bij die presentatie apple is gebruikt is redelijk 1000% waar maar, bij mtv geen idee. Ik krijg binnenkort wel meer info erover ik vraag nog wel effe op

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom lieten ze natuurlijk ook zo weinig ingame bij MTV zien omdat het lelijker eruit zou zien....

Lopen ze de boel te neppen dan?

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    de kans bestaat dat ze gewoon op een oude Xbox stonden te gamen... ik heb die Controllers niet goed gezien iig... En Apple is opgericht (heb ik gehoord op het PSPzone forum) door Mister Microsoft Himself, Bill Gates.... wat mij best vaag lijkt, aangezien, wat hier eerder gezegd is, dat een iPod verboden is.. mja...

11. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    Steve Jobs, is 1 van de oprichters ieder geval maar voorzoveri k wete is microsoft grootste concurent apple, dus denk niet dat billie ook 1 van de oprichters is

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    JE kan gewoon een Ipod er op aan sluiten dat is gewoon een FEIT!!

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat zegt niks, je kan er ALLE usb devices opzetten.. ook een PSP if you like.
    Waarschijnlijk is heel die presentatie gewoon vanaf dvd afgespeeld. Wat boeit het eigenlijk?:confused:
    En grootste concurrent? ze doen veel samen hoor:)

14. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    klinkt aardig

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou kunnen, aangezien de apple G5 op dezelfde power PC processorstructuur gebaseerd is.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de presentatie op mtv en MTV was uit een dev kit (Apple). De dev kit heeft dezelfde specs als de Xbox 360 dit betekend: Wat je ziet is wat je krijgt

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zinnetje zag in ook al in de ´PS3: Feiten thread´, daar bewijs ik al dat je ongelijk hebt O-)

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit kan makkelijk in 1 van de bestaande threads.

Het voldoet ook niet aan de eisen voor een topic in het Wisselforum en derhalve gaat deze dan ook dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina