Forza FOUTEN???

Discussie in 'Algemeen' gestart door JD1980, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude op een kampioenschap ok, maar alleen om je skills te patsen, NEE! Het is jammer voor jou maar waarom zo moeilijk doen als het ook met kan, ook al kan je better jij weet het zelf toch? Moeten anderen dan perse voelen dat jij beter bent lijkt mij niet hoor. En als jij hierdoor niet heel hoog in de rankings komt probeer je het toch gewoon met, het maakt je er heus niet slechter op hoor.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  2. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Foutje in de mulitplayer (splitscreen): Wanneer je de dragstrip doet wordt de finish van de 2e auto soms niet herkend, deze blijft gewoon doorrijden tot op een gegeven moment de DNF verschijnt.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, dat heb ik een keer met een point-to-point downhill race gehad. Ik was gefinished en stond 25 sec voor (speelde tegen mijn broer die voor het eerst Forza speelde). Eenmaal over de finish gereden (100%) kon ik gewoon doorijden en stond mijn positie opeens op 2/2. Toen mijn broer eenmaal gefinished was had ik 25 sec. om terug het einde te halen. Best vreemd, uiteindelijk stond er bij mij ook; DNF.
     
  4. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    over punt 1. je bent niet bevoegd om met een automatische spoiler te rijden op een circuit. [kijk maar naar de porsche cup]
    punt 2. sinds 2004 mogen de auto's [DTM] geen naverbranding hebben, [denk dan aan kyoto]

    kortom dit zijn dus geen fouten maar de allernieuwste shit die jij niet eens weet.
     
  5. JD1980

    JD1980 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey man bedankt voor je post. Leuk om die feiten te weten. Maar als je een auto in Forza helemaal tuned dan hoor je wel naverbranding, alleen die zie je niet???? haha, maar ik doe het wel met die feiten als excuus.

    groetjes.
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien zitten er dus vanwege die nieuwe regels wel extra filters zodat het niet of nauwelijks uit je auto kan komen. (Zeg ook maar wat om er achter te komen).
     
  7. Baermuda

    Baermuda Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    de kleinste foutjes mogen er zijn maar doen pijn aan mn hart. :confused:
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    punt 1: hoe zit het dan met de hill-climbes
    punt 2: Niet waar. DTM heeft gewoon nog naverbranding. En niet zo'n beetje ook:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Enne, er zitten ook DTM auto's uit 2002 in Forza _0/
    Allernieuwste shit die jij niet eens weet _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2005
  9. pls_devil

    pls_devil Guest

    hé, ge moet kyoto wel ernstig nemen :mad:
     
  10. X-noize

    X-noize Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. er zitten wel wat foutjes in de game... als ik van de baan glijd dan valt het geluid soms weg. ik heb ook problemen als ik een lobby probeer te joinen. hij zegt bijna altijd dat ie vol zit,terwijl er soms maar 4 van de 8 in een lobby zitten.

    even een paar minpuntjes:

    de besturing kan soms wat frustraties opleveren... zeker als je de hele race eerste ligt en dan bij 1 stuurfoutje schiet je van de baan, en als ik tegenstuur dan reasgeert ie niet erop, maar tolt ie gewoon 2 keer rond. snel recoveren zit er ook niet in. als je eindelijk weer op de baan bent is iedereen al langs je heen...
     
  11. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Snel recoveren..wat bedoel je? zit toch niet in het spel?

    In eht echt is het ook niet :eek:
     
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja JPR we weten dat je GT4 geweldig vindt, alleen waarom moeten wij dat weten? Wij zitten er echt niet op te geilen dat jij dingen over GT4 gaat vertellen en maar niet op kan houden met de konten te kussen van de makers. Kortom misschien moet je eens kijken op een Playstation site daar geilen ze wel op die shit van jou. _0/
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Heb ik het over GT4 ? _0/
    Die seymore butts probeert zich eruit te lullen, en loopt te zeggen dat het terecht is dat Forza dit niet heeft. Ik geef alleen aan dat dit gewóón in Forza had moeten zitten, en dat het in GT4 zit is gewoon een bijzaak, die JIJ erbij haalt _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2005
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wilde gewoon even off-topic op jou reageren. Als ik alleen jouw logo al zie dan kijk ik niet meer verder omdat er of iets tegen de xbox/forza instaat of er staat een vergelijking in waar GT4 altijd beter uitkomt :{
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Is dus niet zo _0/
    En als je offftopic op me wil reageren doe dat dan in een PM. En ik ben zeker niet de enige fanboy hier. (ik noem geen namen, hea seymore butts :+ ) alleen merk jij dit niet, omdat je het zelf ook bent _0/
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar mijn vraag is dan ook, wat doet een Playstation-fanboy op een xboxsite? |:-
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Fout, GT Fanboy, geen PS2 (al is PS2 wel de bom :+ , maar dat ter zijde) Ik heb ook een xbox hoor ;) en in topics als Forza vs. GT4 kan ik me maar al te goed vinden. Ik voorzie mensen daar ook van voldoende informatie en gameplay footage, dus ik heb hier wel degelijk wat te zoeken _0/
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij bezorg jij geen footage maar hoofdpijn en agressieaanvallen :+
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Beide :+
     
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je geeft het iig toe }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina