NFSU2 probleem/bug?

Discussie in 'Algemeen' gestart door feeman, 18 mei 2005.

1. feeman

feeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

gisteren voor de eerste maal NFSU2 gespeeld,
    alles verloopt goed, maar dan doet zich een eerste probleem voor.
    na enkele races krijg ik de melding dat er bepaalde visuals "ge-unlockt" zijn,
    ik ga dus naar mijn garage, daar blijven deze zaken echter nog steeds gelockt !!!
    Zo gaat het verder en verder, alles blijft gelockt !!! :'-( :'-(
    Is dit een bekende bug of ligt het aan mij?

Vervolgens ga ik naar de "Car-Lot" om eens te kijken welke wagens er nog allemaal staan, maar als ik bijvoorbeeld de MX-5 wil selecteren, krijg ik plots een hele andere wagen als ik buitenrij... Is dit ook een bekende bug? :confused:

Alvast bedankt allemaal. _O_ _O_

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eerste vraag bij dit: Heb je hem origineel? Zo niet, dan kunnen we je niet helpen.

3. feeman

feeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, uiteraard !
    Maakt dit trouwens verschil in het spel??

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan best zijn, maar dat is dus nu uitgesloten. Ik zou niet weten wat de bug dan veroorzaakt, maar normaal is het zeker niet.
    Je weet zeker dat als je een auto selecteerd om bijvoorbeeld te kopen, je dan met een andere auto buitenkomt? Als dat zo is, zou ik terug gaan naar de winkel en het spel omruilen als dat nog kan...

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Die dingen liggen NIET in je eigen garage!! :p
    Je zal zelf andere garages moeten ontdekken. Ze zijn te herkennen aan felle lichten, die je dan moet volgen. Dus als je een groen ligt ziet ergens aan de kant van de weg, gelijk erheen..........
    Als je DAAR dan een garage vindt, zul je je ge unlockte shit erop kunnen zetten.

Maar bij je begin garage moet je idd wel van auto kunnen wisselen. Weet je zeker dat je al twee auto's hebt? :9
    En volgens mij is die carlot, de auto VERKOOP zaak, dus je selecteerd ze wel........ maar je kan ze niet kopen. Daarom rij je er ook niet mee naar buiten.

Ik geloof dat mijn verhaal klopt, ik geef geen garantie ;) SUC6 _0/

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongen, je hebt 100% gelijk. Ik had niet gelezen dat ie het over zijn eigen garage had.

My bad.

7. feeman

feeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt over die ge-unlockte shit kan inderdaad wel waar zijn,
    maar het probleem van het wisselen van wagen, doet zich niet voor in mijn garage, maar wel degelijk in die car lot.
    Ik had mijn 240sx al redelijk wat bewerkt, toen ik in die carlot aankwam,
    ik shuffle tussen de verschillende wagens, maar als ik dan bijvoorbeeld op de miata mx-5 klik krijg ik de volgende melding: WEET JE ZEKER DAT JE JE 240SX WIL INRUILEN VOOR DEZE LINCOLN (bijvoorbeeld). De plaatjes van de wagens komen ook helemaal niet overeen met de naam die erboven staat.
    Is het trouwens normaal dat ik in de eerste stage al een CADILLAC en LINCOLN SUV zie staan??

Deel Deze Pagina