WeeJOo, zitten wel wat vette bakken tussen! mijn beginwagen gepimpt: Nissan Silvia: tot nu toe alleen de linker zijkant gedaan: 100 f*kng layers...
Mensen, zoals Mchief al zei(iemand die wel leest) de eerste (camaro ss met vlag) en de laatste (evo 8 ) zijn van mij, ik doe niet aan money cheat, die ferrari enz zijn van teamxbox.com. LAAT DAT EVEN DUIDELIJK ZIJN. greetz wooly
Heeyz, Ik heb maar een KLEIN probleemje...... maar heel irri. Ik wil bijvoorbeeld een sponsor sticker plaatsen. STREETGLOW Deze plaats ik op de deur aan de linkerkant van de auto. De S staat nu gewoon van links naar rechts. Dus de S staat het dichts bij het VOORWIEL. Nu wil ik PRECIES hetzelfde aan de andere kant!! Maar als ik daar STREETGLOW plaats staat die dus anders. Dan staat de S dichter bij het ACHTERWIEL. Dus hoe kan ik zeg maar STREETGLOW van één kant..... gewoon precies aan de andere kant krijgen. Dus als je je aan beide kanten van links naar rechts kijkt. de S het dichts bij het voorwiel staat. Alvast bedankt!
ik ben bezig apocalypse van de xmen op me motorkap te maken maar damm wat een moeilijk werkje hele maal precies goed maken is bijna onmogelijk
whahahaha, perfect taalgebruik je staat zo aan de andere kant, kan je naar X of Y, dan staat daar cut, copy, past, delete all etc, daar heb je ook bij van copy from other side!!
nee, ik bedoel hoe je op een zelfde zijde (bijvoorbeeld op de motorkap) een logo spiegelt, dus dat je aan beide kanten van de hood een gespiegelde valm krijgt bijvoorbeeld.
Weet iemand hoe je een filmpje van je tv kan maken zonder die strepen op je beeld? Welke instellingen bedoel ik dan he...
recht voor de tv gaan zitten (tex xbox op 50 of 60hz probeer bijde instellingen want dit verschild per camera! (Heb je de mogelijk heid om een replay te mailen? dan kan dat dan kan ik hem omzetten naar video voor je! den krijg je deze kwaliteit http://home.kliksafe.nl/avee/zz.mpg rechtermuisknop opslaan als!