De PS3, zo lelijk als de nacht.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JDH, 18 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft wint qua design dik! Moet je zien man hoe lelijk dit ding is. De console lijkt wel een gebaksdoosje en de controller op een halve warme worst van de Hema. Dat lijkt mij zwaar kut gamen man met die controller, je hebt amper wat in je handen.

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je hebt hem nog niet uitgetest dus je kan der ook niet overoordelen. Ik hoop dat tie boomerang controller toch wel lekker zit. Want killzone 2 spelen met een bagger controller wil ik niet :+. Ach het design ziet der niet veel anders uit dan de PS2 maarach de xbox (1) was ook niet moedersmooiste....Maar wat wil je hier mee bereiken JDH?

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ze eruit zien is bijzaak voor mij.
    Wat ze kunnen is veel belangrijker(wat niet wegneemt dat ik zowel de Xbox 360, De PlayStation 3 als de Revolution allemaal erg lelijk vind).

4. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon, wat discussieren over de PS3.

Het uiterlijk is voor mij ook niet het allerbelangrijkste, maar hij moet er wel een beetje normaal uitzien. Heb je de Nintendo Revolution als gezien dan?

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  5. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Die console vind ik er eigenlijk wel aardig uitzien hoor, die controller is optisch inderdaad zwaar beroerd, maar misschien speelt het wel fijn.

O-) * blijft zowieso nog een tijd met de goede ouwe xbox "1" doorgaan en switcht toch niet naar de PS* O-)

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm ik vind de controller wel mooi. De console trouwens ook. Ik vind de ps3 en de revo allebei beter qua design dan de 360.

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    best komisch er uit zien, maar die controller lijkt me niet bepaalt lkkr...

8. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Joh die controller is niet voor nix de vorm van een boomerang. Als je weer eens je frustraties ergens op kwijt moet omdat je toch de PS3 hebt gekocht ipv de Xbox360, kan je daarmee gooien, en komt ie vanzelf weer terug :9

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, maar de Revolution vind ik er echt lelijk uitzien, een rechthoekige doos(beetje als PS2, maar dan kleiner).
    Misschien vind ik de PS3 nog wel de mooiste van de 3 nieuwe, alleen vind ik die controller gigantisch lelijk en lijkt die me ook heel moeilijk om vast te houden en mee te spelen.
    Al is het maar omdat damn Sony dat linkerpookje nog steeds op zo'n lastige plaats heeft staan.

10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 zelf vind ik erg mooi, even mooi als de Xbox 360 maar als je controller er ook bij rekent dan vind ik de 360 mooier, maar uiteindelijk gaat het erom hoe dat ding in de hand ligt en Playstation controllers lagen altijd al fijn in de hand dus ik denk niet dat het met deze anders zal zijn. Verder vind ik de Revolution ook vrij lelijk, hij is misschien wel lekker klein maar voor de rest veel te standaard.
    Verder kun je de PS3 natuurlijk ook in drie verschillende kleuren krijgen, dat is ook wel leuk. Maarja, de 360 kun je uiteindelijk helemaal zelf aanpassen, dat is nog leuker. :)

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de PS3 juist wel mooi, die controller vind ik er best mooi uitzien, maar ik betwijfel of ie ook lekker speelt.

Iig vind ik de PS3 mooier dan de Xbox360, al boeit het me verder geen reet hoe ze eruit zien.....

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het geen ramp hoor hoe het eruit ziet alleen ik hoopte dat ze de originele vorm gewoon nog zouden hebben was prima in het verleden.
    Maar ja mis speelt het wel hartstikke lekker en ben je er zo gewend aan hoe die console er zelf uit ziet vind ik niet belangrijk anders had ik de xbox 1 ook nooit gehaald.
    Ik vind die ronde vorm wel wat hebben de xbox 360 heeft rondingen naar binnen gericht en de PS3 naar buiten. :)

13. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    maar hijs wel stuk krachtiger dan die nieuwe xbox toch?

14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat hoort hij in theorie te zijn. maar hij schijnt dan wel weer lastig te progameren te zijn.
    De controler zal wel goed zijn, want ze vervangen hem echt niet zomaar. toch lijkt die me wat weinig houvast hebben...

Maar waarom hier discusieren over de ps3 als er al meerder threads over gaan??

btw, ik denk niet dat de xbox bezitter moeilijk moet doen over het uiterlijk van een console :D

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het design opzich niet zo lelijk, maar die 'inham' voor de discs vind k zwaaaaaaaaar lelijk...

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Is dat zo'n ik-eet-de-cd-automatisch-op dvd lade ? Dat vind ik wel mooi, maar die controler ... * zwijg ...

17. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat om de binnenkant niet om de buitenkant je kan hem altijd nog in een kast dumpen

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat een zeikthread is dit zeg, iedereen hier heeft een XboX, nu niet bepaald een toonbeeld van schoonheid. Beetje domme thread als je het mij vraagt |:-

19. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die console is wel clean maar die controler is we zwaar lelijk

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een goed punt, deze xbox is nog lelijker dan mijn oma's videorecorder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina