De PS3, zo lelijk als de nacht.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JDH, 18 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    De Playstation 3 vinf ik niet echt lelijk, maar de controller wel. Wat een lomp ding zeg. en dan zeggen ze dat de xbox controller groot is.
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Lekker objectieve titel.

    Ik vind de PS3 er best strak uit zien, vooral die zwarte. Lijkt wel een beetje op het hoesje van Sensation Black. 't Is alleen wel de controller waar ik over struikel. Hij mag wel verdomd lekker in de hand liggen, want het uiterlijk lijkt werkelijk nergens op. Dat ie krachtiger is dan de 360 is mooi meegenomen, maar daar koop ik de console niet voor.
     
  3. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de ps3 nog wel gaan, maar die controller 8)

    niet dat de xbox nou zo mooi iets, maar die is toch wat minder extreem, de nintendo revolution is trouwens ook wel mooi, gewoon zonder poespas.

    en zoals gezegd, het gaat er natuurlijk om wat er inzit

    /Edit: ik vind trouwens videorecorders lelijker dan xboxen, xboxen hebben nog enige vorm, videorecorders zijn echt gewoon rechthoekige dozen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  4. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik vind het design wel strakker maar waarom weer zo'n spiderman font?? en zo'n niet praktische vorm je ziet het stof al op plekken komen waar je nooit schoon kan maken!! De xbox360 is even wennen maar als je naar die filmpjes kijkt dat ze hem vast hebben dan vind ik de xbox mooier.

    De controller lijkt in mijn ogen ook niet praktisch omdat ik de controller in de meest onmogelijke posities hou tijdens een spannend potje gamen maar bij die banaan van sony heb je meer kans dat die breekt dan dat die fijn in de handen ligt maar de tijd zal het leren welke het fijnst is...
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    FOUT!!!
     
  6. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ieder z'n eigen smaak natuurlijk

    ik vind de xbox 360 de mooiste van de 3, maar, ik ga toch voor de PS3 omwille van z'n uitstekend spellen aanbod, perfect dark op xbox zal nooit zoals perfect dark op n64 was. die kameo lijkt mij wel een soort kinderlijk fantasiespelletje. halo2 vond ik maar een mottig spel en project gotham racing 2 vond ik ook maar nix aan, no kudos!!!
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    precies zo hoort het, je neemt gewoon de console waar de spellen je het best van lijken *)
     
  8. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze nieuwe design nog verrek veel hebben van de oude, alleen de bovenkant is nu bol.Maar verders vind ik het design niet lelijker of mooier dan die van de Xbox.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Toch wel knap dat ze de PS3 aan een prototype van de eerste xbox hebben weten te koppelen.
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig? :{

    deze hele discussie is vrij nutteloos, het is slechts een kwestie van mening
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Netzo grappig en nutteloos als de mensen die dit soort uitermate trieste plaatjes maken, posten en er om lachen.
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Beetje humor kan toch wel? Ik wil niet weten hoeveel plaatjes er op internet zijn verschenen van de Xbox. :)

    Nu dat PS3 de lelijke console is met de vreselijke controller mogen we opeens niet meer zeker.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeg ik dat? Nee.
    Wat is lelijk? Wie bepaald wat lelijk is? Jij?
    Trouwens, jij vind hem misschien lelijk, anderen niet. Is een kwestie van persoonlijke smaak, en smaken verschillen, misschien dat je dat nog niet wist. De een vind een BMW X5 mooi en de ander niet, kwestie van smaak. Ik weet nog wel als er van dit soort plaatjes van de xbox werden gepost, dat dat in het algemeen niet echt gewaardeerd werd.
    Het lijkt er weerop dat dit forum weer de kant opgaat van een paar jaar geleden. Geen kritiek en grapjes over de xbox, wel over de anderen.

    Laten we er maar over op houden, want het heeft geen nut. De een zegt A en de ander zegt B.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.248
    Leuk Bevonden:
    2.880
    ff serieus :p die controller loopt door tot de grond als je hem in je handen hebt.. je wil tog niet zeggen dat je reactie serieus is.. snap niet dat er mensen zijn die dit mooi vinden :eek: vind die console ook een beetje zuigen.
    Voor mij word het de xbox360 vind de games op de Playstation mij niet aanspreken... Een leven zonder halo :D niet aan denken.... En xbox live word echt zwaar d0pe 8)
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wauw, zand in je vagina? :eek:
    Hij zegt toch niks verkeerd? Brengt alleen zijn mening naar voren.



    Dat neemt echter niet weg dat ik hem ook lelijk vind :p
    Maargoed, daar gaat het helemaal niet om bij een console, het gaat erom wat het bakbeestje op je beeldscherm kan toveren. Verder kan ik de xbox moeilijk mooi noemen. Daarom noem ik hem maar lelijk ;). Maar hij tovert wel de mooiste dingen op het beeldscherm :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  16. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    die controller zegt al wat over de game's die voor de ps3 uitkomen.. zeer frustrerend.. zo frustrerend zelfs dat je de controller weg wilt gooien.. maar nee hoor.. hij komt gewoon terug..

    Ik vind die controller gewoon zwaar bagger... net een grijze keutel met knopjes..

    Vind je ps3 zelf ook niet super.. hijs zo.. niet console achtig.. meer een ja waar lijkt het op.. ik zou het niet weten.
    De ps 2 was wel vet.. alleen wat te groot naar mijn mening. en de xbox 1 was ook niet super.. heb zelf de christal edition en dies wel zekers stoerder naar mijn mening.

    Naar mijn mening ownet de xbox de playstation de pan uit!.. behalve grafisch dan.. Het oog wil ook wat.. ookal staat de console niet aan;)
     
  17. Xbox gaat deze keer winnen.

    Waarom weet ik niet maar hij straalt meer uit
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2005
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, eigenlijk wel. Met deze reactie..

    Zeg ik dat? Nee.

    Wat een makkelijk spelletje zeg.

    Dat valt te verwachten, op een Xbox forum. Ik verwacht niet dat het niet andersom is op een Playstation of Nintendo forum.


    Zo gaat dat nu eenmaal in discussies.

    Nog meer? :)
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0

    sorry, maar ik weet niet wat voor Xbox jij hebt, maar die van mij is prachtig _O_ *) 8) (ik heb em niet gecasemod oid hor) maar ik vind nix lelijks aan dat apparaat....
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PS3 zeker niet lelijk. Gewoon een mooi neutraal design. Ik vind die controller ook lelijk, en groot. Maar ik vind niet dat je hem nu gelijk kan afzeiken, ik heb hem nooit in me handen gehad, Jij wel? Ik heb hele kleine handen en ik heb nog steeds zo'n grote xbox controller. Dus ik zie op dat betreft echt geen problemen in de grote van de controller. Ik vind de huidge Xbox ook zeker niet lelijk. Hij is wat groot schijnt, maar dat maakt mij helemaal niks uit zolang hij maar in mijn tv kastje past. Ik heb nergens last van met het uiterlijk.

    Wat ik wel weer zielig vind is het zinnetje: Design and specifications are subject to change without notice.

    Eigenlijk weet je dus nu helemaal niks. Ze kunnen alles nog veranderen aan de PS3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina