[PC] [E3 2005] PS3 Killzone

Discussie in 'Games' gestart door NapoleJon, 17 mei 2005.

  1. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    dit filmpje was niet ingame, het is gewoon een demonstratie van wat Killzone ZAL WORDEN ingame. (of toch zou moeten)
     
  2. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop je echt dat het zo zal worden? ik wel kwa graphics alleen niet met al die beweging in de camera... daar word je toch misselijk van als je dat zelf zou moeten spelen?
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was echt zeer onder de indruk van dat filmpje, dit zou echt een game voor mij zijn.
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Indrukwekkend, ja.

    Ik ben benieuwd hoe het er in-engine of ingame uit gaat zien.

    Tech demo's en CG filmpjes zeggen over het algemeen weinig (lees: niets) over de kracht van een console of videokaart.
     
  5. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    als het er minder ingame uitziet is het niet waard om 1 van de 3 nextgens te kopen.
     
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat een grote stap vooruit dat zou zijn als het wel zo zou zijn. ik denk eerder dat je dat soort graphics tegen het einde van de ps3/ xbox 360 kan verwachten.. in het begin is het voor de ontwikkelaars nog aftasten wat de mogelijkheden zijn van de machine.. bij de xbox 360 denk ik door xna dat het voor de ontwikkelaars wel makkelijker word om er sneller mooiere beelden uit tegooien.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    DOA3 zag er toch ook al zeer goed uit? Of vergis ik me nou?
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker doa3 ziet er nog steeds pikobello uit. maar de games van tegenwoordig zijn toch allemaal net weer mooier.. betere AI, meer detail, meer effecten.. bij de ps2 is dat trouwens helemaal goed te zien. vergelijk de games van de release maar eens met de games van nu...
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    1 kleine opmerking: het leeuwendeel van de posts hier heeft geen ene donder met Killzone 2 als spel te maken :)

    Ik denk niet dat 't bekende killzone 2 filmpje echt was, wel om de simpele reden dat ze de kwaliteit van de PS3 nog niet zó kunnen benutten als in het filmpje te zien was. Wel denk k dat dit de 2e generatie games kan zijn qua graphics.. maar goed, het spel lijkt gwoon erg vet te worden, ondanks dat miss de graphics niet zo mooi worden als getoond, de spelervaring er wél stukken beter op wordt en zo miss een memorable titel wordt.
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk... dat is mooi gezegd....

    en over het feit dat er geen donder wordt gezegd over het spel killzone komt waarschijnlijk omdat er nog geen drol over bekend is.. ;)
     
  11. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat filmpje was fictie
    ik kreeg via msn van 2 mensen meteen filmpje van 11mb ofzo
    dit moet je eg zien enzo
    Killzone voor PS3 INGAME
    dus ik dacht zoals je daar ziet krijg je ut straks
    maar das dus Bull?
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is al bevestigd door Sony dat de beelden deels ingame waren deels CGI. Dat kan natuurlijk ook weer stierenschijt zijn, maar ze verzekerde ons dat de gfx ongveer deze kwaliteit zullen gaan krijgen/hebben.
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Killzone ziet er super uit ja.. ze kunnen tegenwoordig gewoon steeds mooiere dingen:)
     
  14. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou vaak heeft sony ons al belogen.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Killzone 1 zag er ook best goed uit maar het was nog steeds een klote game. Ik hoop dat ze Killzone 2 wat minder linear maken en de MP drastisch gaan veranderen!
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    killzone 1 heb ik een enkele keer gespeeld en het speelt gewoon niet vloeiend.. dat haalt al wat van het spelplezier weg IMO. Ik heb 't niet lang genoeg kunnen spelen, maar k vond het verder wel normaal speelbaar enzo. Nogmaals, k heb 't niet lang gespeeld. De PU gaf 't een 86 dacht ik, terwijl sites als gamespot.com een 6.4 oid gaven. Killzone 2 lijkt heel erg vet te gaan worden, maar deze moet ik waarschijnlijk gaan missen.. ik ga denk ik gewoon voor de xbox 360.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond de wapens uit Killzone 1 echt maximaal. Betere heb ik nog in geen enkele game gezien (als het om niet realistische wapens gaat dan). Maar de game liep idd voor geen meter. Grote hype was het van te voren maar ik heb nog nooit een game zo hard op zijn bek zien gaan.
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nep , nep , nep .

    Dat filmpje van Killzone was gewoon CGI . |:-
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je nuttige bijdrage maar hier zijn we al een weekje of anderhalf over uit |:-
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De ontwikkelaar zegt het nog leuker: Dit is zoals we graag zouden willen dat killzone wordt...lekker duidelijke taal.
     

Deel Deze Pagina