[XOne] [Timesplitters] Probleem bij joinen.

Discussie in 'Games' gestart door Elitalex, 18 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elitalex

Elitalex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

ik maak meestal zelf games aan in TimeSplitters, vandaar dat ik het niet eerder merkte. Vorige week merkte ik dat ik niet kon joinen in een game aangemaakt door een ander. Ik kreeg de volgende melding:

'You have been unable to join this gamesession. Please try again or join another game'.

Ik dacht 'ik maak zelf wel weer een game aan, dat gaat altijd goed en dit is iets wat wel over gaat'. Maar vandaag probeerde ik weer te joinen en wéér kreeg ik dezelfde melding.

Iemand enig idee waar dit aan ligt? Of wat ik eraan kan doen?

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iets met je router, meestal moet je die goed configureren. En je kan ook al je Firewall seting veranderen van unable naar able, misschien lukt het dan. Maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik had dat wel iig.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Over dit probleem zijn verschillende centrale threads, aangezien dit bij alle games voor kan komen.

Gelieve je probleem in de thread tre posten die voor jou van toepassing is. Het ligt waarschijnlijk aan de instellingen en de manier waarop je geconnect bent.

Router

Draadloos

ICS

Dan ook even de connectie test uitvoeren.
    Ga naar de troubleshooter, connect en druk op Y

Noteer de L en P waarde.
    Druk op A
    Noteer de IC, NT en MT waarde. Post ze in de goede thread :)

Om het overzichtelijk te houden, en om de kennis centraal te houden gooi ik deze op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina